Jump to content

SCREENSHOTS FROM THE GAME


Recommended Posts

teach me how to amp plz :sorry:

i used 1100 sign tryin +10 on my baton without any results-.-

 

Hi frosty actually i find a spot that i like and i always amp there.... Idk if u believe in that but i kinda have a nice memories in that place but i don't like to share.... And try find slot that u like and amp there

By that i mean a place u trust xd  :facepalm: 

You all will think im crazy xd :facepalm:

Link to post
Share on other sites

maybe you can tell that to US people Malek, but not for EU maybe.  :blush: or should I ask you, did you really amp it ur self?  :blush:  or was it Legi? :blush: ;D

 

i amped it till +6 then i asked legijonas for a dmg then he ask to take the staff and continue amping he used 120s and i used 40s and he amped it cuz i gave him pumpkin head and armor lvl 18 for free ( i didn't need them :pleasantry: ) and i gave shhhhh( his best friend) also armor lvl 18

So i don't see why he shouldn't amp it

And idc if you all don't trust me, i can trust myself and gl amping

Link to post
Share on other sites

i amped it till +6 then i asked legijonas for a dmg then he ask to take the staff and continue amping he used 120s and i used 40s and he amped it cuz i gave him pumpkin head and armor lvl 18 for free ( i didn't need them :pleasantry: ) and i gave shhhhh( his best friend) also armor lvl 18

So i don't see why he shouldn't amp it

And idc if you all don't trust me, i can trust myself and gl amping

 

 

before u told me they amped ur itemz(hassn nd legi) cuz u follow em to lab now u sayn its cuz of that ur gave them lv18 itemz? :pardon:

Link to post
Share on other sites

Guess it's all about killing yourself now.

 

Na its about crushing warlocks who rush circle

 

And shamans with bad regen who run

 

 

Ok.. yes thats how noexcuse does it thats why they ended 3rd this time and are waiting for next one

 

And we caught satuhati doing it too

 

70048_.jpg

70049_.jpg

70050_.jpg

Link to post
Share on other sites

Na its about crushing warlocks who rush circle

 

And shamans with bad regen who run

 

 

Ok.. yes thats how noexcuse does it thats why they ended 3rd this time and are waiting for next one

 

And we caught satuhati doing it too

 

 

u roll with pvplowleveljumperinpvpcave, i dont like you anymore  :aggressive:

Link to post
Share on other sites

Na its about crushing warlocks who rush circle

 

And shamans with bad regen who run

 

 

Ok.. yes thats how noexcuse does it thats why they ended 3rd this time and are waiting for next one

 

And we caught satuhati doing it too

 

lol didn't knew people still use bd in arena  ;D
Link to post
Share on other sites

pfff ...don't start again.. :facepalm:

Or i will post other 5-6 fights when u did 86 dmg ..

And you know you are so weak..i don't know why you doing this.

Anyway..be happy ,you killed 2 lvl 19(+3--+5 gears)..Congratulations.!!

 

 

post them please, i'd love to see ^^ lols and in case ur not smart enough to follow the post. its not about you.. its only about using bd in arena. its my most recent bd ss, just that. nothing personal. :unknw:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...