Jump to content
zhark

SCREENSHOTS FROM THE GAME

Recommended Posts

 

aw ok

I know i was all excited too then he told me and then i said it in area cus i thought he was duckin and he got mad and called me a stupid retard cus ima get him banned and said its cus im not a strong rogue some how made my confusion warspear related yet he wont pvp me... He may have Afros char but hell never have Afros Sexy Skill ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know i was all excited too then he told me and then i said it in area cus i thought he was ♥♥♥♥in and he got mad and called me a stupid retard cus ima get him banned and said its cus im not a strong rogue some how made my confusion warspear related yet he wont pvp me... He may have Afros char but hell never have Afros Sexy Skill ;D

 

 

ya in video i almost killed him :3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmfao everytime i lose pvp he pms me this dont you love it when ppl talk shit and ignore you?

Idc doe lv24 +9 Recent equips vs lv20 Classic Losing by 200 Hp wont kill me to much i thought that was pretty good

111235_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmfao everytime i lose pvp he pms me this dont you love it when ppl talk shit and ignore you?

Idc doe lv24 +9 Recent equips vs lv20 Classic Losing by 200 Hp wont kill me to much i thought that was pretty good

 

 

i killed cyber like 4-5 times yesterday during war  :spiteful:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mastaflaha, Rus, are away from us in many levels! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

☬๓ęçђą ↯ şąเұąŋ☬, Op tanker! 8)

Despair, Op Necro! :bomb:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

i killed cyber like 4-5 times yesterday during war  :spiteful:

 

Damn He acts so tough For a 6 month year old player relys on axes weak in rogue v Rogue pvp or vs paladins its pretty funny seeing him pvp them

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mastaflaha, Rus, are away from us in many levels! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

☬๓ęçђą ↯ şąเұąŋ☬, Op tanker! 8)

Despair, Op Necro! :bomb:

 

I'm still wondering why u chose angelo

 

Ps.fak u useless gm for removing my characters hotdogbr hotlockbr pic ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm still wondering why u chose angelo

Lol bro! Angelo is a new awesome cartoon character, I liked it very much! That's why I'm Angelo-ing everywhere! :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lmfao everytime i lose pvp he pms me this dont you love it when ppl talk shit and ignore you?

Idc doe lv24 +9 Recent equips vs lv20 Classic Losing by 200 Hp wont kill me to much i thought that was pretty good

No matter if he won by 200 hp.... Winning is winning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No matter if he won by 200 hp.... Winning is winning.

 

 

lol so my fights against +8 - +10 rogues that ended in them with less than 200 health is a win when im full +0s? xD

 

technically yes, but it doesnt mean the other guy cant brag about how close he was by comparing equipment

 

I'm still wondering why u chose angelo

 

Ps.fak u useless gm for removing my characters hotdogbr hotlockbr pic ...

 

 

...what?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No matter if he won by 200 hp.... Winning is winning.

 

 

lol.. ok you face a +10 and lose by 200 hp and ill pm you and go ♥♥♥♥ING LOSERR YOU SUCK ♥♥♥ and you should think thats absolutely normal and true. your right winning is winning. doesnt mean someone sucks of they lose vs someone a higher amp if there close they should be proud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Imp Hunter

 

 

In the past week or so, there has been this level14 necro, killing that imp under caravan, for over 15hours, always there, killing that one imp, either a bot, or extremely dedicated imp slayer, spanish has also been spying it with me, he originally started stalking her / he, at different times, still there killing the imp in morning, night, always killing that imp.

111298_.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Imp Hunter

 

 

In the past week or so, there has been this level14 necro, killing that imp under caravan, for over 15hours, always there, killing that one imp, either a bot, or extremely dedicated imp slayer, spanish has also been spying it with me, he originally started stalking her / he, at different times, still there killing the imp in morning, night, always killing that imp.

naked behind a tree , this is how spy-Operation should always look like

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ill pm you and go ♥♥♥♥ING LOSERR YOU SUCK ♥♥♥ and you should think thats absolutely normal and true.

It is absolutely normal for me ;D ;D When I gank someone ppl just pm me sayin ''you f*ckin c*nt pvp me 1vs1 or you can't beat anyone with those shitty swords lol or amp ur char you're a s*it my lv5 can beat you 1vs1 haha loser. :facepalm: :facepalm: :facepalm: or like when I gank poley lol ppl just say '' she will ♥♥♥♥ ♥♥♥ you or you're dead or noob stop ganking her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
}" post="916838" timestamp="1413749672"]

It is absolutely normal for me ;D ;D When I gank someone ppl just pm me sayin ''you f*ckin c*nt pvp me 1vs1 or you can't beat anyone with those shitty swords lol or amp ur char you're a s*it my lv5 can beat you 1vs1 haha loser. :facepalm: :facepalm: :facepalm:

 

lmfao :facepalm: not the point but alright

Share this post


Link to post
Share on other sites

Still having a hard time deciding what other items to use for each set :/

so many choices, especially for accessories

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Imp Hunter

 

 

In the past week or so, there has been this level14 necro, killing that imp under caravan, for over 15hours, always there, killing that one imp, either a bot, or extremely dedicated imp slayer, spanish has also been spying it with me, he originally started stalking her / he, at different times, still there killing the imp in morning, night, always killing that imp.

 

use symbian s60v3 , install AutoHunt, make the script, test the script, if the script work then it will be like bot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Craziest shit happened in mc attack today, The luckiest guy in the game, he got bruised, battered and crushed to  0 hp, but he just wont die, just kept on running like nothing happened!!. no joke, i barley managed to get a screenshot of this guy running away with 0 hp and i think he actually survived in the end. Are rogues so op they've been promoted to immortal now?  :crazy:

 

If you look closely there isn't any dmg appearing above his head, so i didn't capture this just when he was about to die, he actually ignored the laws of arenar and the game's mechanics. pure badass  :clapping:

 

Lordhenryx, you have my respect.

111402_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Craziest shit happened in mc attack today, The luckiest guy in the game, he got bruised, battered and crushed to  0 hp, but he just wont die, just kept on running like nothing happened!!. no joke, i barley managed to get a screenshot of this guy running away with 0 hp and i think he actually survived in the end. Are rogues so op they've been promoted to immortal now?  :crazy:

 

If you look closely there isn't any dmg appearing above his head, so i didn't capture this just when he was about to die, he actually ignored the laws of arenar and the game's mechanics. pure badass  :clapping:

 

Lordhenryx, you have my respect.

 

 

probably related to the server-sided heal glitch for paladins/druids (mostly paladins)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...