Jump to content
Sign in to follow this  
Scout

JC-CLAN [Justice Comunity] book

Recommended Posts

new pvp tour result:

 

tethsy vs xmoonlight = tethsy 2 xmon 1 (bladedancer lv 18)

dew vs tethsy = tethsy(bladedancer lv18)

koskiller vs scout = scout(ranger lv 18)

absynthe vs koskiller = koskiller 2 (ranger lv 18)

absynthe vs scout = absynthe(ranger lv 18)

proserpine vs zinker = proserpine (druid lv 18)

proserpine vs tecnolife = proserpine(druid lv 18)

tecnolife vs melvain = tecnolife 1 melvain 1(druid lv 18)

melvain vs zinker = zinker 1 melvain 1(druid lv 18)

scout  vs xmoonlight = xmoonlight (bladedancer vs ranger lv 18)

 

who still not join in pvp tour you can sand message to me for register pvp tour

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pvp :aggressive: dont say you afraid

 

why afraid lol even a lvl5 would go for pvp its nt street fighter game its  all about luck not guts its a war game war comes first pvp second unless the stats are equal there is no fair pvp even if u win 100 times it would prove nothing......!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

why afraid lol even a lvl5 would go for pvp its nt street fighter game its  all about luck not guts its a war game war comes first pvp second unless the stats are equal there is no fair pvp even if u win 100 times it would prove nothing......!!!!!

 

pvp 1vs1 will show who better and its fair,,win 100 lose 0 that mean he is strong not week,,pvp can be use for serching best item for their account.. 8)

i say to you for pvp coz you say pvp=noob,,you want say all people in pvp=noob?omg,,that very rude,,

you say no 1vs1,,how if we can make that,,lol im cant stay waiting bored,,better we make using creativitas so game feel not bored again

Share this post


Link to post
Share on other sites

new pvp tour result :

druid

zinker vs icekiller = zinker 2 icekiller 1

proserpine vs wtflllllll = proserpine

proserpine vs icekiller = icekiller 1 proserpine 1

  ranger

ulpi vs absynthe = ulpi 2 absynthe 1

ulpi vs scout = ulpi 1 scout 1

scout vs pummy = scout

vestorya vs scout = scout 2

pummy vs ulpi = ulpi 2

koskiller vs pummy =koskiller

koskiller vs absynthe = koskiller

koskiller vs scout = scout

vestorya vs pummy = pummy

  bladedance

tethsy vs xmoonlight = tethsy 3

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shok: pinay cute  :blush:

 

bro kid,,,move play in saphire elf :yahoo: ,,100% i will help you to get strong,,but not with gold and mcoin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaaa... sukses juga sob clannya... hehe.. kapan2 w join dahh..

 

@kid : yea kid.. leave to shapire server.. im gendel if here,/mask sn.. many ppl from rhyn in shapire lest join guy..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol? I thought that not real fight.

Lets fight again :D

i want to get revenge !

Vestorya VS Scout

Vestorya VS Pummy

if u lost dont need pay me, but if i lost i will pay 50k each.

Vote now, who the best ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol? I thought that not real fight.

Lets fight again :D

i want to get revenge !

Vestorya VS Scout

Vestorya VS Pummy

if u lost dont need pay me, but if i lost i will pay 50k each.

Vote now, who the best ;)

 

lol bro,,

youare the best,,you lose coz my blessing lv 5,,

but now you will win coz you have full bg set+almost +6 all :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:friends: CAN I JOIN?

 

you can joinn,,

saturday i will renew list member,,and we make pvp tour again :yahoo: ,

hope you join in 18.00 indonesia time,saturday,meet in western hell :wacko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No try , no know :)

u didnt tell me, that fight for vote . Eee , if u tell me first atleast i can stanby full penet :(

my name down now zzzzz .

I want rapeat , i want rapeat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ERM SCOUT :blush:  IM KINDA WITH THE MC CLAN TOO HEHE IM AND IM THEIR WAR COMMANDER , AND MY BARB IS WAY STRONGER THEN MY BD MY BD NOOB, CAN I USE MY BARB INSTEAD??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ERM SCOUT :blush:  IM KINDA WITH THE MC CLAN TOO HEHE IM AND IM THEIR WAR COMMANDER , AND MY BARB IS WAY STRONGER THEN MY BD MY BD NOOB, CAN I USE MY BARB INSTEAD??

 

:wacko: ,,well better you play mc,,

coz jc clan not kill friends :dirol:

Thanks :blush:

 

~

Hey scouty i wanna join :D

No not join..

JUST WATCH. Heee .

Im too scared of fights.

 

you can join :friends: ,

atleast you bf in here too :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwahahaha babe :D

so scout , we can fight this yesterday?

Let me know, so i can stanby my fullset +10 and up lvl 17 :D:D

im serius , i cant accept when i lose :D

i want rapeat :P

regroup all jc team, and we will choose who the best.. Gagaga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:friends: OK I JOIN JUST MAKE SURE ELFS DONT KILL MY MC I WONT KILL ELFS IN THE CLAN OK?

 

all jc clan will kill mc :facepalm: ,,

better you make mc for chose war :facepalm: ,,i say you before,,

we JC CLAN NEVER KILL OUR FRIENDS :dirol: ,,and you CANT kill our with easy :dirol: ,,

i say join when you in member list,,if you not in member list,,you still not join with mc account,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wanna watch how vest drops dead on saturday =D pull me into party or else.... heee.

Die syg die!!! *kidding**run!*

 

i will die,,

coz vest strong than me now,,

atleast i have memory when im win,,and when im lose :cray:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i thought i was in the clan  :facepalm: scouty  :cray:

 

upss,,sory :sorry: ,,i think you in list,,

i will renew list in saturday,,thks for you info :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol groc.. clan not need best strong ppl.. just need team work..

 

but in arena.. need best player hehehe and best trick

 

and im weak ppl here hahahaha

 

@ scout : w join dah sob.. tp kalau pvp tournament w belum mau ikut.. itm aq abal2

 

kalau war saya pasti join..

:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jc team , need best player for help war . Sometime we help ppl for quest too.

u dont know any , so stfu :P

im not newbie , and stupid !

Me no.4 join in jc, scout the first Lila Xranger then me.. I know more about JC, Than u bro :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...