Jump to content

SUOMII!!!!


Reiskaa

Oletko Wintersun guildissa   

36 members have voted

  1. 1. Oletko Wintersun guildissa

    • Olen
      6
    • En ole
      20
    • Bitch I might be
      11


Recommended Posts

Kuin monta noita hemmetin demonologist suitteja oikeen on Eu:s kun oon nähny varmaa kaheksalla eri jätkällä sen samperin costume :crazy: 

Link to comment
Share on other sites

HHAHAHHAHAHAHAHHA!!! Osaan laittaa - karmaa  :blush:  Lude toimi testihenkilönä  ;D

Sori :blush:

 

Ootteko kateellisii? XD

 

miten teit sen? Smitee luden karma miinuksille  8)

Kuin monta noita hemmetin demonologist suitteja oikeen on Eu:s kun oon nähny varmaa kaheksalla eri jätkällä sen samperin costume :crazy:    Oletan ettei hirveen monta myyny varmaa eteenpäin

 

Link to comment
Share on other sites

HHAHAHHAHAHAHAHHA!!! Osaan laittaa - karmaa  :blush:  Lude toimi testihenkilönä  ;D

Sori :blush:

 

Ootteko kateellisii? XD

 

Meen viiltelemään itseäni ku et antanu mulle ensin
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Juoppo, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta..... :shok: :shok:

 

 

Ootteko muuten mukana missään killassa /Guilds?

Mietin että jos olette niin mitenkä ne teillä toimii. Tiedän että uusi päivitys pitäisi tuoda jotain muutoksia, helpotuksia tai mahdollisuuksia kiltojen suhteen, mutta että ennen sitä... Olisin nimittäin kiinnostunut luomaan on ryhmän.....

Link to comment
Share on other sites

Juoppo, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta..... :shok: :shok:

 

 

Ootteko muuten mukana missään killassa /Guilds?

Mietin että jos olette niin mitenkä ne teillä toimii. Tiedän että uusi päivitys pitäisi tuoda jotain muutoksia, helpotuksia tai mahdollisuuksia kiltojen suhteen, mutta että ennen sitä... Olisin nimittäin kiinnostunut luomaan on ryhmän.....

 

jos luot nii ota mun elffit mukaan näkyy signaturessa  ::)  MC puolella on harkinnassa mut siellä taidan olla maksumies  :'( Опубликованное фото
Link to comment
Share on other sites

Kyllä tässä on harkinnassa rakentaa kunnon kilta. Jolla on muukin tarkoitus kuin kaikkien rahastaminen. Toki se vie vielä aikaa ja siihen täytyy oikealla tavalla pystyä sitoutumaan tai sitten homma loppuu lyhyeen. Pelasin aikanaan sellaista selain peliä kuin Gladiatus ja se oli aivan älyttömän hyvä kilta toiminnaltaan. Minun perustamani kilta oli aikanaan toiseksi paras kilta pisteiltään, kunnes tuli älytön päivitys peliin ja siihen se sitten jäikin.

 

BTW... Juoppo jos vain sopivaa kuva matskua kerkiät, haluat ja teet niin laita mulle tulemaan... Katsotaan jos vaikka sitten palkitsen sinua niistä mcoins tavaroille...  8) [email protected]....

Link to comment
Share on other sites

Kyllä tässä on harkinnassa rakentaa kunnon kilta. Jolla on muukin tarkoitus kuin kaikkien rahastaminen. Toki se vie vielä aikaa ja siihen täytyy oikealla tavalla pystyä sitoutumaan tai sitten homma loppuu lyhyeen. Pelasin aikanaan sellaista selain peliä kuin Gladiatus ja se oli aivan älyttömän hyvä kilta toiminnaltaan. Minun perustamani kilta oli aikanaan toiseksi paras kilta pisteiltään, kunnes tuli älytön päivitys peliin ja siihen se sitten jäikin.

 

BTW... Juoppo jos vain sopivaa kuva matskua kerkiät, haluat ja teet niin laita mulle tulemaan... Katsotaan jos vaikka sitten palkitsen sinua niistä mcoins tavaroille...  8) [email protected]....

 

lisää mut oikeen facebookkis kaveriks siel on helpompi keskustella  ;D  ja voinhan minä mimmosta haet? ja käytettäskö pm?  :give_rose:
Link to comment
Share on other sites

Se on eu mut tee us mc ;D ja kaamos lataa KIK messenger!!!! Puhelinelle himo hyvä! Siel voi kedkustella nopee ja puhelimelle oon juoppohullu nimellä sielä

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...