Jump to content

FIN clan (EU-Emerald)


Ludebude

.  

7 members have voted

  1. 1. .

    • .
      3
    • .
      4


Recommended Posts

Hassn on oikeesti ihan paska pelaa, se vaan on niiin rikas, sen isykki on joku owner of carpenter company in KSA

 

no mut sehä on just oikein pistää papan rahat tämmösee pelii xD ja juoppoja onks toi susta toi kuva? :\
Link to comment
Share on other sites

http://images.uncyc.org/commons/0/0b/Whitetrashpooh.jpg tai http://images.uncyc.org/fi/b/bf/NallePuhPuh.jpg ehkei Suomessa oltukkaan niin pahassa asemassa Natsien aikaan.... :blush:
Link to comment
Share on other sites

http://images.uncyc.org/commons/d/d3/Hitlersk8.PNGJA TÄÄ SEURAAVA LINKKI ON SILLE SAATANAN POJALLE JOKA PÖLLI MUN UKON VIIME JOULUNAhttp://images.uncyc.org/fi/thumb/b/b7/Santa_shit.jpg/200px-Santa_shit.jpg :diablo:
Link to comment
Share on other sites

Hyvä Xmaster!

On kiva ku laitat kivoja linkkejä tänne, mut ens kerralla ku postaat ni voisit laittaa toimivankin linkin.

 

Ystävällisin terveisin

Kamusi

Link to comment
Share on other sites

joku käski mun sanoo että ludebude kiusaa jotakin... En siis oo varma onko mtn todellisuus perää :) Mutta silti fin clanin prinssi vois käyttäytyy sillee ettei mulle siitä jouduta mulle sanoo :) Kai ne sit tietää ketkä on jotenki osallisii ;) Onkoha musta nyt tullu joku riitojen solmija tääl suomalaisten seassa... No mulle tärkeämpi juttu on tuol suomii!!! keskustelus et jos katsotte sen nii :)

Link to comment
Share on other sites

@appelsiini. Kukas se joku on? Sattuisko olemaan likeabaus? Arvaa suutuinko sille eilen? Yks tyyppi myi +8 twisted chargee 8k ja se homo ei voinu sit lainaa 8k. Pitäs poistaa klaansit tommone juntti :bomb:

Link to comment
Share on other sites

@appelsiini. Kukas se joku on? Sattuisko olemaan likeabaus? Arvaa suutuinko sille eilen? Yks tyyppi myi +8 twisted chargee 8k ja se homo ei voinu sit lainaa 8k. Pitäs poistaa klaansit tommone juntti :bomb:

 

Rauhotus nyt :) ei sun nyt ainakaa mulle kannata olla vihanen xD ja ihan oikeesti en muista kuka sano mut olin mc:l sillo ja oli kiire... Ja sä et ketää tommosen takii aja poistaa! Tosi lapsellista uhkailuu, mun mielestä ei oo kenenkää velvollisuus lainaa rahaa :)
Link to comment
Share on other sites

Rauhotus nyt :) ei sun nyt ainakaa mulle kannata olla vihanen xD ja ihan oikeesti en muista kuka sano mut olin mc:l sillo ja oli kiire... Ja sä et ketää tommosen takii aja poistaa! Tosi lapsellista uhkailuu, mun mielestä ei oo kenenkää velvollisuus lainaa rahaa :)

 

Jaha. Haluutko sinäkin lähtee claanist? -.-
Link to comment
Share on other sites

kuinnii?

 

voi huah sua :D oot kyll varsinainen... Taitaa hormonit hyrrää xD ja voin kertoo sulle että ei tää klani oo mulle mitenkää kaikki kaikessa :) mut sun käytökses on jo semmosta ei hyvien rajojen sisällä... Enkä mä voi sua mitenkää suosii vaa pitää olla tasapuolinen kaikille ja täs tapauksessa ainut joka on tehny väärin oot sinä, oon pahoillani :(
Link to comment
Share on other sites

@appelsiini. Kukas se joku on? Sattuisko olemaan likeabaus? Arvaa suutuinko sille eilen? Yks tyyppi myi +8 twisted chargee 8k ja se homo ei voinu sit lainaa 8k. Pitäs poistaa klaansit tommone juntti :bomb:

 

Jos oli xhemsirex nimine shamaani nii sinuna kiittäsin sitä likeabaussii, se nimittäin ois vaa scämmänny sun rahat  ;D  Multa vei 26k mute eipähän paljoo persettä kutita sellaset pikku hilut  ;D ;D
Link to comment
Share on other sites

Lude juttelin just likeabausin kaa ja se ei sitä mulle sanonu ku kysyin... :) et jos nyt voita vaa lopettaa tästä puhuminen :) ku ei tähä selvyyttä tuu ku en muista kuka sen sano :\

Link to comment
Share on other sites

Tämä ei ole se Ludebude johon tutustuin :(

Entinen Ludebude oli elämäniloinen ja täynnä riemua. Nauroi vain sekoiluilleni ja mauttomille vitseilleni. Mutta nyt tämä on vain kaukainen ja loittoneva muistoni menneestä. Toivottavasti uusi ja parempi aika koittaa lähitulevaisuudessa.

Link to comment
Share on other sites

Tämä ei ole se Ludebude johon tutustuin :(

Entinen Ludebude oli elämäniloinen ja täynnä riemua. Nauroi vain sekoiluilleni ja mauttomille vitseilleni. Mutta nyt tämä on vain kaukainen ja loittoneva muistoni menneestä. Toivottavasti uusi ja parempi aika koittaa lähitulevaisuudessa.

 

oon kyl koko ajan ollu iha sama ihminen :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Oisko sitä voinu parempaa odottaakaan  :fool: Noh sitteko guildit tulee, voin tehä ja ylläpitää FIN-clania elffien puolella olettaen että samassa guildissa ei voi olla sekä MC että Elf. Juoppo sit vaikka MC puolella? Pari viikkoo offline ko sain uuden konee ja klaaniki menee alta koska lude ei kestä toisia suomalaisia, ei varmaa itseäänkää  :facepalm: Jumalauta mitä paskaa  :facepalm: luden jutuistaki puuttuu konteksti tai sitte se jätkä on oikeasti käymässä jotain vaihetta läpi

Link to comment
Share on other sites

Appelsiini ja Ninja Owl puhuu asiaa ja tää jätkä vaa on potkimassa kaikkia ulos klaanista ko ei osaa muutakaan, eikä ottaa vastaan yhtään asiallista kritiikkiäkään. Ei sellane pysy pitkään klaanin huipulla :nea:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...