Jump to content

FIN clan (EU-Emerald)


Ludebude

.  

7 members have voted

  1. 1. .

    • .
      3
    • .
      4


Recommended Posts

kyllä saat ;)  . Mut sit mä oon prinssi :blush: . Juoppo kuningas. Mut kuka kuningatar? :nea:

 

Jee kiitos :) no joku vanha pelaaja voi olla kuningatar ;) sen pitäs sit olla oikeesti olla tyttö/nainen
Link to comment
Share on other sites

Jee kiitos :) no joku vanha pelaaja voi olla kuningatar ;) sen pitäs sit olla oikeesti olla tyttö/nainen

 

Kriteereinä vaan:

-Suomalainen

-Tyttö

Saadaan odottaa kuningatarta vielä vähän aikaa ;D

Link to comment
Share on other sites

Mut oonhan mäki suomalainen tyttö että voiha semmonen löytyyki :)

 

Totta, mutta valtaosa pelaajista on kuitenkin miespuolisia. Omasta mielestäni ainakin pieni ihme, että on edes yksi suomalainen tyttö.  :)  (Ei millään pahalla :P)
Link to comment
Share on other sites

Totta, mutta valtaosa pelaajista on kuitenkin miespuolisia. Omasta mielestäni ainakin pieni ihme, että on edes yksi suomalainen tyttö.  :)  (Ei millään pahalla :P)

 

Niin postaas joku kuva tänne  :blush: mieluiten  Alast...  :spiteful: :rofl:
Link to comment
Share on other sites

Niin postaas joku kuva tänne  :blush: mieluiten  Alast...  :spiteful: :rofl:

 

Juoppo, meidän good ol' pervo! :drinks:

 

 

 

 

 

(Läpäl, älä lyö pls!)

Link to comment
Share on other sites

voiii oikeesti!!! Luulette tosissanen että laittasin kuvan tänne ittestäni ja viel alast turha luulo muruset ;)

 

minä en luule, minä tiedän 8)
Link to comment
Share on other sites

minä en luule, minä tiedän 8)

 

Eikös se niin ole, että naiset tykkää itsevarmoista miehistä? Juoppohan itsevarmuuden ruumiillistuma! Hän tietää ja tekee mitä haluaa ja koko maailma lankeaa hänen jalkojensa juureen anoen, että Juoppo muuttaisi Kiinaan ja avioituisi jokaisen tyttären kanssa. Juopon olemus lähestyy jo jumalaista tasoa! Juoppo voi jättää maailman palavana taakseen tai täyttää sen harmonialla, rakkaudella ja pienillä värikkäillä kukkasilla. Kun Juoppo on tehnyt päätöksensä, hän laittaa aurinkolasinsa silmilleen ja ratsastaa yksisarvisellaan auringonlaskuun.
Link to comment
Share on other sites

Eikös se niin ole, että naiset tykkää itsevarmoista miehistä? Juoppohan itsevarmuuden ruumiillistuma! Hän tietää ja tekee mitä haluaa ja koko maailma lankeaa hänen jalkojensa juureen anoen, että Juoppo muuttaisi Kiinaan ja avioituisi jokaisen tyttären kanssa. Juopon olemus lähestyy jo jumalaista tasoa! Juoppo voi jättää maailman palavana taakseen tai täyttää sen harmonialla, rakkaudella ja pienillä värikkäillä kukkasilla. Kun Juoppo on tehnyt päätöksensä, hän laittaa aurinkolasinsa silmilleen ja ratsastaa yksisarvisellaan auringonlaskuun.

 

Kerrankin joku pääsi asian ytimeen! Mutta minun pitää valitettavasti sanoa että ei sinun tarvitsisi vähätellä minua, mutta tässä teille toinen pieni korvia hellivä rakkautta pursuava kappale :)

DEVOURMENT - "Fifty Ton War Machine" Lyric Video

Link to comment
Share on other sites

Kerrankin joku pääsi asian ytimeen! Mutta minun pitää valitettavasti sanoa että ei sinun tarvitsisi vähätellä minua, mutta tässä teille toinen pieni korvia hellivä rakkautta pursuava kappale :)

DEVOURMENT - "Fifty Ton War Machine" Lyric Video

 

Sori, en ehtiny kirjottaa ihan kaikkea  :(
Link to comment
Share on other sites

juoppvaikka oisit kui itsevarma en laita musta kuvaa tänne :D ja toi biisi oli joo tosi rakkautta pursuava, kiitos siitä xD

 

Laita ees joku kuva tohon nimes alle  :)
Link to comment
Share on other sites

kyll mä osaan itekki valita, en oo ihan avuton prinsessa :)

 

Juu, uskon kyllä että oot ihan tomera täti, mut ajattelin ettiä valmiiks joitai hyviä :)

Tää vois olla Juoponkin mielestä hyvä:

Link to comment
Share on other sites

Juu, uskon kyllä että oot ihan tomera täti, mut ajattelin ettiä valmiiks joitai hyviä :)

Tää vois olla Juoponkin mielestä hyvä:

 

eiii aivan hirvittävä :) itsekkö teit?
Link to comment
Share on other sites

Juu, uskon kyllä että oot ihan tomera täti, mut ajattelin ettiä valmiiks joitai hyviä :)

Tää vois olla Juoponkin mielestä hyvä:

 

Onhan sillä ihan sopivan kokoinen suu josnminun kanssa haluaa oraali seksiä :D:D:D:D
Link to comment
Share on other sites

Sanoinhan et Juoppo tykkäis ;D

 

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Link to comment
Share on other sites

Onhan sillä ihan sopivan kokoinen suu josnminun kanssa haluaa oraali seksiä :D:D:D:D

 

 

Arvasin että sanot just tolleen  :rofl: :rofl: :rofl:

( ite oisin vastannu ihan samalla tavalla ;D )

Link to comment
Share on other sites

:shout: :shout: :shout:  mutkin saatte jo lisätä, ihan jees kehittyny pöllimisen jälkeen... ja kiitti ketkä ootte auttanut mua paljon tukemaan sen jälkeen :clapping:

ja homo se joka pölli mun kamat  :'( ps  lisään ne kuvat juoppo lähi aikoina :spiteful:

Link to comment
Share on other sites

:shout: :shout: :shout:  mutkin saatte jo lisätä, ihan jees kehittyny pöllimisen jälkeen... ja kiitti ketkä ootte auttanut mua paljon tukemaan sen jälkeen :clapping:

ja homo se joka pölli mun kamat  :'( ps  lisään ne kuvat juoppo lähi aikoina :spiteful:

 

Haukuit mua homoks ku tervehdin sua :cray:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...