Jump to content

Maleknecro

Members
  • Posts

    72
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Maleknecro

  1. nerf elfs nerf elfs nerf elfs! i see.. elfs should just stay quiet and listen to this guy talking abt seekers being op in pvp,
  2. i think cheiftain has the highest aoe dmg in the game, giving it aoe silence? hmm.. maybe just give the cheif a dmg reduction buff at the end of teleport, similar to Bd rush skill talent.
  3. its so funny that there was no form of rebalance in this update (except for the globe), just some mini talents which will slightly change stuff, so my dear guy why would you cry!
  4. Entangling Roots Cooldown time is increased: from 13 sec, to 16 sec. Forest Song Chance of activation the effect is increased: from 40 \ 50 \ 60 \ 70 %, to 100 %. Skill duration is reduced: from 4,4 \ 5,6 \ 6,8 \ 8 sec, to 3,4 \ 4,6 \ 5,8 \ 7 sec. Cooldown duration is corrected: from 18 sec. to 25 sec. Secret Link "Penetration" parameter gain is increased: from 6 \ 8 \ 10 \ 12 %, to 10 \ 14 \ 16 \ 18 %. Invigorating Stream The amount of restored health at the 4th skill level from the magical strength is reduced: from 80%, to 65%. Patronage of the Forest The time between the activation of the effect is increased: from 6 seconds to 8 seconds. No they cant, that was before the rebalance, now it needs 3 skills and High skills cooldown, the minions do equal dmg to the druids auto attack, so 400-550 per hit on decent arena players, also they can barely summon 2 minions at once, and u can simply kill it cuz its not tanky like charmer ones, as for the healing, 15% nerf to basic heal, and the patronage heals 2k when Hp reaches 0, and it works only after another 8 sec, thats enuf time to kill a druid under 45% hp, anymore questions? So ur idea about being a good dev is discouraging people to discuss about the game content and leave the community without a clue about whats going on with a game? so far all ive seen from u is "booo elfs cry about relic that makes a class op boo" yeah i bet you have better ideas
  5. Well i see so many people who say druids deserve a nerf, but they dont actually address what has to be nerfed. lets start with that maybe? keep in mind the class is all useless aside of the arena and 1v1s.
  6. Yeah immortal class. 100% doesn't die to cheifs rogues and rangers, even tho patronage gets nerfed and works every 8 sec now, its too hard to kill druid that has 45% hp in 8 seconds. What are u a necro? Priest? Warden?
  7. not sure why u even compare cheif skills to hunter/seeker, those are totally different classes than chief, they dont have mass aoe skills.
  8. It was fixed for classes with summons: "Druid, Charmer, Templar, Necromancer"
  9. Jaja the topic is made about a relic, and the guys from Mc wanna turn it into raid crap, this is not the game world chat, useless off topics
  10. Nice all classes have a skill that summons 3 mobs that have permanent crit. Thank you genius ur so helpful lmao
  11. That is because these relics have the same impact on every class genius! While the rage one turns a tank into something that outdmges other dps classes! Is this simple enough?
  12. The topic is about a relic that overpowers charmer, not about nerfing it. Put some glasses on i heard they help
  13. The suggestion was given already, that is by givin the permanent crits to the dogs summoned After the rage, the class obtains insane value from this relic. As a class with 1handed weapon its kinda dum
  14. All that dmg and yet charmers get to out dmg it, clearly the rage relic needs a fix
  15. Showww! Must not be underwater, must not have armistice, infection effects, has to be an auto attack. Im waiting <3
  16. Thank goodness there's a human with actual logic in the topic! Take notes @Ivoo
  17. Surprisingly the guy who cries about seeker in possibly every balance topic calls other ppl criers, Jaja, on the last year BOTH Elfs and Mcs had chances to get the kill on a neutral area raid boss, but thats not the topic you dumb clown. A human with a brain and eyes that can read and comprehend can tell the topic is about an issue with the rage relic on the charmer call skill being TOO overpowered, that it has the capability of out-damaging Dps classes, while being a tank class using 1Handed weapon and a shield.
  18. For the love of god what is this failure of an argument you're trying to present here, ur complaining that its hard to activate rage on a char? Damn!
  19. Lmao. Ever heard of rage pots or rage equipment? Dont need a single rage book to do that, smarten up
  20. @Holmes @LeeLoo we deserve an explination!
  21. its 5 seconds of stun at the max lvl, warlocks can do 6 stun with the use of castle relic. ever tried it? Try taking necromancer with 4/4 panic or hunter with 4/4 fear skill, Priest.... insane dmg class wowww bring a deathknight to do his perma stun on the poor druid with the 7yard relic pull and silence, not hard! a +10 mage, would hit more than 500dmg on ppl with decent resilience? the shield probably deserves a nerf, aoe stun? Hello warlocks with dark circle and the garbage aoe silence that kills enemy.s magic defense HHahahahaAh. that might be a great solution, or instead of reducing the resilience, reduce the dog HP.
×
×
  • Create New...