Jump to content

mercurial

Members
  • Content Count

    1107
  • Joined

  • Last visited

    Never

About mercurial

  • Rank
    Dragonslayer

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location:
    Philippines

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @ Jaw and Windcaller I am Forsaken bros, I will destroy Chosens, they don't belong in our world, they are meant to be slaves to the Forsaken, they do not deserve freedom, they must be locked up in cages and tortured to death. Forsaken will rule over this world and torture everyone who will not obey our every command. It will be 100x better, no water just blood, no colourful shit like this just black and red everywhere, castles made out of bones of our victims, rivers of the blood sucked out of our slaves, heads of every traitor and victim will be hung up the gates and entrances of houses, and SLAVES everywhere suffering, screaming and begging for mercy and sparing their lives, ofcourse we just torture them at the end.
  2. bro, they are just my fans, since I'm the best rogue in EU server, NOW STOP SPAMMING BRO NOT COOL, where is Smurf nowadays, u keep spamming stuff adding me, JUST STOP SPAMMING BRO :facepalm:
  3. Stop these spams, show proof Sulla, don't post lies without proof, you will never earn anything :facepalm:
  4. God stop these offtopics, Slay what Sulla means by this quote is cause Shyleen only likes BDs including You, Elvic, Ginis and many more sad thing is he is just an emo rogue trying to find a girl but he needs to learn like me I'm used to being a single failure like him :lol: :lol: :lol: What why you always setting me up with this stuff? :facepalm: unlike you I don't fall inlove with women on the internet even if they are pretty, Sorry for the spam :facepalm: Goodluck in the Contest by the way, ignore Sulla he just wants attention he's been single since birth I know it's hard for him to understand the real world since he's 19 and single
  5. bro, your the one who started ♥♥♥♥♥ING, cause shyleen was offline, you where like " OMFG I MISS HER BRO BLAH BLAH " " OMFG OMFG WHERE IS SHE " then I was " it's not like it's ducking 4 years blah blah blah " and whos the one with the emo pic and emo signiture, mr. I can't tell a girl i like her cuz i wanna be emo, you even spam me how to talk to a girl, a girl in a 2D game, IN A duckING 2 duckING D GAME BRO YOU NEED REAL GIRLS NOT CYBER GIRLS AND STOP PLAYING MONEY SUCKER MALL GAMES PLAY WOW :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: WHO GIVES A duck ALISTRA IS SEXIIIII
  6. normally at 16, but Sulla didn't get one at 16, 17, 18, not even at 20, he poor guy he spend all his money on a girl that he thinks that likes him then that girl leave him for Elven Bladedancers, poor guy he needs a real girlfriend and a real life not some cyber girl and 2D game yes, I said it 2 ducking D
  7. too easy with crossing, they always panic when a Rouge comes out :lol:
  8. Elves at emerald don't like bad guys :rofl: why don't you guys make a rouge since you say rouges have the easy life, have fun trying to kill a druid , even with 1 moon and 250 astral your screwed :lol:
  9. World of Warcraft, 1 boss = 100% drop :lol: wanna know the real drop rate? 0% - 100%, that is the drop rate, all random so don't be so sure they can't just say drop rate is 5% then some people get 5 drops in 30 minutes :facepalm: but if you wanna know the common drop rate, then it's same as Berengar's guards
  10. Well you babies need to plant traps around your healer when I'm online :rofl:
  11. that's not Nia, Nia's MC is Suall, that guy already said he's not real Nia, just some other friend of Nia
  12. mercurial

    [ABC] Clanbook

    It will hipnotize yo............... ALL HAIL THE HYPNOTICFROG
  13. well, I let them scream in pain and torture them begging me to spare their lives, It's quite fascinating, I record their voices everytime I torture them and play it while I am asleep
×
×
  • Create New...