Jump to content

read all please!!!!!!!!!


ghostsword

Recommended Posts

Don't you have players emails data I have a problem. When I was searching for my old very old accs from support and when I went back to play warspear it said my acc is blocked. Snorlax or owner of warspear please read this help me out the email is [email protected] and no I'm not beastmodes.can u restart my acc please in it its a ranger named urim it has 6+ bow of arena lvl 15 bow lvl of urim its 17 with over 1836def attack exactly 299 its mine. Please help me  :sorry: :sorry: :sorry:  :facepalm: :facepalm: I swear I love warspear I put 5+ rating on market on the acc login is [email protected] password was Isaiah a please help me or warspear doesn't help people. Or can anyone make me and account:):)

Link to comment
Share on other sites

Don't you have players emails data I have a problem. When I was searching for my old very old accs from support and when I went back to play warspear it said my acc is blocked. Snorlax or owner of warspear please read this help me out the email is [email protected] and no I'm not beastmodes.can u restart my acc please in it its a ranger named urim it has 6+ bow of arena lvl 15 bow lvl of urim its 17 with over 1836def attack exactly 299 its mine. Please help me  :sorry: :sorry: :sorry:  :facepalm: :facepalm: I swear I love warspear I put 5+ rating on market on the acc login is [email protected] password was Isaiah a please help me or warspear doesn't help people. Or can anyone make me and account:):)

 

guys where is my X100 facepalm???? oh here are they

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

 

go make a ticket and stop killing forum

mods i wish u delete this spams as fast as possiple

Link to comment
Share on other sites

ghostsword, hello there!

Please, use the link from me signature and send a report to the support, we can't discuss account details within a forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...