Jump to content

'Görev Yardım Merkezi '


Recommended Posts

Acil yardim arkadaslar whetstone gorevim var bir balta veriyo ve blackemery topla dio ama 3 tane toplaniyor 4. yu almiyor sadece bende degil cogu kiside olmuyr nasil yapicam yardm ltfen

 

Resim veya video koyar mısınız?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkadaşlar ben US-Sappire serverindeyim Nickim => Everlastng 11 lv warlock, 1. adada görevleri yaptım. Boss görevlerinide yaptım. (Kevin,Cruzer,Garraz) Şimdi görev kalmadı. Heryere baktım yok. 2. adaya geçsem mi acaba bi kaç kez gitti görev yoktu daha önce şimdi çıkmışmıdır ?

Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar ben US-Sappire serverindeyim Nickim => Everlastng 11 lv warlock, 1. adada görevleri yaptım. Boss görevlerinide yaptım. (Kevin,Cruzer,Garraz) Şimdi görev kalmadı. Heryere baktım yok. 2. adaya geçsem mi acaba bi kaç kez gitti görev yoktu daha önce şimdi çıkmışmıdır ?

 

 

Adalardan her ne ırk olursanız olun 12. seviyenin yarısında geçiliyo ikinci adaya.

Link to post
Share on other sites

 

Adalardan her ne ırk olursanız olun 12. seviyenin yarısında geçiliyo ikinci adaya.

 

Peki Hangi yerlere dikkatli bakmam gerekiyor veya baska bilmediğim boss görevi mi var ?

Bütün kasabalara baktim bütün mağralara girdim görev bulamadim.

Gözümden kaçmış olabilir dikkatli bakmam gereken yerler nereler ?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

SECRET OF ANCİENT ARMOR. bu görevi bi türlü tamamlayamadım bi anahtar var sanırım bi kutuyu açan ama anahtarı bulamadım oradaki yaratıkları flan öldürüyorum anahtar çıkmıyor. görevin metni şu şekilde bi yardımcı olun :) ----there is entrance to berengar is underground smith to the south-east of nadir-sard by boiling lakes. the tunnels leading to the secret hall are guarded by the monsters, you'd have to grab the key from the chest from them.bring me helmet and chainmail which are still in the emithy for sure----

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...