Jump to content

SUOMII!!!!


Reiskaa

Oletko Wintersun guildissa   

36 members have voted

  1. 1. Oletko Wintersun guildissa

    • Olen
      6
    • En ole
      20
    • Bitch I might be
      11


Recommended Posts

Voi olla kaks koetta samana päivänä. Riippuu oppilaitoksesta. Itellä on vaa kaks koetta, torstai ja perjantai :D Sit ens viikko 3 koetta. Että lukios on vaikeet.

 

oot lukios???????? mie oon kasi luokal ;D
Link to comment
Share on other sites

Eiks kasilki voi olla kask koetta samana päivänä, jos opettajat on kussu jotai? Eikä ainakaa mulla ollu varsinaisii koeviikkoi yläasteella.

 

Ps. 50 TÄYNNÄ! BILEET PYSTYYN!

Link to comment
Share on other sites

frostbladee ja niit sunei kyl tarvi addaa ku se kyl puhuu suomee on ss todisteena.

toinen sydäntä sykäyttävä uutinen on Reiskaa on lopettanut ja omidtan hänen acconsa koska sain ne :) uusia uutisia on ludebuden sydäntä dykäyttävän nuori ikä jota en paljadta  henkilöllisyyden suojaamidesksi ja saan myytyä sd spadonini 230s että kohta on bileet :)

Link to comment
Share on other sites

Ja tää oli viel pakko laittaa ;D

 

Suomalainen, Ruotsalainen ja Norjalainen kilpaili siitä että kuka pystyy olemaan kauiten haisunäädän kolossa. No ensin meni ruotsalainen hä oli viisi minuuttia ja tuli ulos ja sanoi "Hyi helvetti haisee paska". Sitten meni norjalainen, hän oli kymmenen minuuttia ja tuli ulos ja sanoin "Vittu siellä haisee". Viimeiseksi meni suomalainen, kahden minuutin päästä haisunäätä tuli ulos ja sanoi "Vittu se mulkku pieras!" :lol: :lol: :good:

Link to comment
Share on other sites

Ja tää oli viel pakko laittaa ;D

 

Suomalainen, Ruotsalainen ja Norjalainen kilpaili siitä että kuka pystyy olemaan kauiten haisunäädän kolossa. No ensin meni ruotsalainen hä oli viisi minuuttia ja tuli ulos ja sanoi "Hyi helvetti haisee paska". Sitten meni norjalainen, hän oli kymmenen minuuttia ja tuli ulos ja sanoin "Vittu siellä haisee". Viimeiseksi meni suomalainen, kahden minuutin päästä haisunäätä tuli ulos ja sanoi "Vittu se mulkku pieras!" :lol: :lol: :good:

 

Ja ne kaikki puhu tietenkin suomee  O:-)
Link to comment
Share on other sites

Tässä ois toine-Isä…isä!, Pikku-Kalle huutaa tullessaan koulusta kotiin. -Me kirjoitettiin tänään aine otsikosta “Mitä meidän isä tekee”, ja nyt täällä on opettaja ja poliisisetä!

Paras

Link to comment
Share on other sites

Mitäs tämä on? En tietääkseni ole lupautunut toteuttamaan muiden lupauksia-_-

 

No höhhelihöh  :wacko:  Lude et saakkaan pinkkii pandaa  :cray:
Link to comment
Share on other sites

Wow 4k, kallis :shok:  yleensä saa mcoin def runej 3k. Ja viddu mä haluun costumeennnnnnnnnnn!!!!!!! ;D  Mun kamat on nii rumat :cray:

 

Ei ne niin rumat ei viel costume ostetaa Barber Set sille ja pitkä letti ja parta sopii hyvin näihin kultaisiin fulleihi.

 

 

 

 

Опубликованное фото

Link to comment
Share on other sites

Jos myis xerin kaikki kamat vois saada 50k ;D  mut en viitti ku sil o mukava pelaa :good:

 

Älä myy xerin kamoja! Perkelelelelelele sit ku saa paremman nii sit vasta kannattaa myydä  :good: Ei ikinä kannata myydä jos viel tarvii  :rofl: :rofl: :rofl: 

Täs ois viel yks läppä  8)

Опубликованное фото

Link to comment
Share on other sites

Inquisitor on kyl iha nätti mut munmielest oon valinnu väärä värinn. Mut iha sama meni jo ;D  Ja pääsen ehk oline noin 10min pääst ja en voi olla kauaa et oo pelis sillo ;) ja nice läppä :tease:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...