Jump to content

SUOMII!!!!


Reiskaa

Oletko Wintersun guildissa   

36 members have voted

  1. 1. Oletko Wintersun guildissa

    • Olen
      6
    • En ole
      20
    • Bitch I might be
      11


Recommended Posts

 

En tiiä, siinä tulee ongelma vastaan. Mul on mun paras ukko EUs mut vietän enemmä aikaa saphiressa, et on vähän sekavat suunnitelmat:(

 

kannattaa käyttää  ihab koti servussa, olin itekki US aktiivisesti kesällä ja sen jälkeen mit nyt oon jo poistanu ne kun se ekonomia ;D kusee pahemmin ku EU 
Link to comment
Share on other sites

mul kans lumia 800 ja toimii loistavast. Ja jos oisin sä nii valitsisin EU servun kosk siel pelaa kaikki parhaat tyypit esim. Juoppo,Zodar ja ninja  :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Mun eka char oli US servus sain lv4 ja sit hokasin et on US "jenkkien" ja EU eurooppalaisten servu ja sit tein sinne bdn sain lv13 ja sit sain uuden känän ja en muistanu enää id ja pass no mutta sitte tein mun legendaarisen druidin nimeltä Zenatro tein sen lv14 ja myin kaikki kamat laitoin rahar mun lv1 tyypil ja tei Zenatron uudestaa et saisin paremmat kamat. No sitte sain lv15 ja arena staffin (heal oli 222). Mutta sitte olin tyhmä yritin mennä vaihtaa mun drudin bdsen annoin id ja sali ja sitte vittu koko peli kaatu ja ku minsan pääst tulin takas oli scammattu Oli iha masentunu ja tein läpäl barbaarin ja testaisin mc puolta. No barb oli ihan kiva ja yhtäkkiä oli lv13. Ja päätin tehä rogue ja nimeksi tuli ludebude (mun nykyine) oli 3 päiväs lv13 ja hokasin et rogue on ihan PARAS!!! Annoin kaikki mun barbin rahat roguelle ja poistin barbin. Ja sit tein arenaa pari vikkoo et sain flambergen. Sit kehasin lv15. Ja tein arenaaaaa nii et sain toisen glambergen sitte siiin meni paljon aikaaa et vaa hankin rahaa sain säälitävät 20k ja ampasin flamberget  +4 ja +5 ja yhtäkkiä olin lv16 ja aloin pärjää areenal jo hyvin. Ajattelin kans et en kyl koskaa jaksa tehä lv17. Mutta tein kuiteski  . Ja sit sattu just olemaa sopivast 20k ja ostin sil lab daggerin. Ja sit tuli mul pitkä tauko etten voinu pelaa. Nii keksin et annan jonku muun pelaa mun acc. Ja kukapa muukan kun Juoppo sitten pelasi ludella. Ja sit erääna kauniina päivänä ninja sano et voin tehä wifin mun lumial!!! Ja sit pääsin takas pelaa.  Ja sit pelasin ja pelasin ja juoppo pelas ludel. Ja sit oli taas tyhmä ja yritin vaihtaa accia. Ja mitäpäs muutakaan kun scammaus tuli siitä. Mutta onneksi Zodar jotenki onnistu saamaa mun accin takas (en vieläkää hiffaa mite)  Ja tässäs sitä ny ollaan lv17 rogue!!!

Cool story bro!

 

Joo, oon päättäny, et käytän EUssa rahat.

Link to comment
Share on other sites

Mun eka char oli US servus sain lv4 ja sit hokasin et on US "jenkkien" ja EU eurooppalaisten servu ja sit tein sinne bdn sain lv13 ja sit sain uuden känän ja en muistanu enää id ja pass :'( no mutta sitte tein mun legendaarisen druidin nimeltä Zenatro tein sen lv14 ja myin kaikki kamat laitoin rahar mun lv1 tyypil ja tei Zenatron uudestaa et saisin paremmat kamat. No sitte sain lv15 ja arena staffin (heal oli 222). Mutta sitte olin tyhmä yritin mennä vaihtaa mun drudin bdsen annoin id ja sali ja sitte vittu koko peli kaatu ja ku minsan pääst tulin takas oli scammattu :bomb:

Oli iha masentunu ja tein läpäl barbaarin ja testaisin mc puolta. No barb oli ihan kiva ja yhtäkkiä oli lv13. Ja päätin tehä rogue ja nimeksi tuli ludebude (mun nykyine) oli 3 päiväs lv13 ja hokasin et rogue on ihan PARAS!!! :tease: :clapping: Annoin kaikki mun barbin rahat roguelle ja poistin barbin. Ja sit tein arenaa pari vikkoo et sain flambergen. Sit kehasin lv15. Ja tein arenaaaaa nii et sain toisen glambergen sitte siiin meni paljon aikaaa et vaa hankin rahaa sain säälitävät 20k ja ampasin flamberget  +4 ja +5 ja yhtäkkiä olin lv16 ja aloin pärjää areenal jo hyvin. Ajattelin kans et en kyl koskaa jaksa tehä lv17. Mutta tein kuiteski ;D  . Ja sit sattu just olemaa sopivast 20k ja ostin sil lab daggerin. Ja sit tuli mul pitkä tauko etten voinu pelaa. Nii keksin et annan jonku muun pelaa mun acc. Ja kukapa muukan kun Juoppo sitten pelasi ludella. Ja sit erääna kauniina päivänä ninja sano et voin tehä wifin mun lumial!!! Ja sit pääsin takas pelaa. :good:  Ja sit pelasin ja pelasin ja juoppo pelas ludel. Ja sit oli taas tyhmä ja yritin vaihtaa accia. Ja mitäpäs muutakaan kun scammaus tuli siitä. Mutta onneksi Zodar jotenki onnistu saamaa mun accin takas (en vieläkää hiffaa mite) :wacko:  Ja tässäs sitä ny ollaan lv17 rogue!!! :clapping:

 

Eeppinen kertomus elämästä... Tarina epätoivosta... Tarina selviytymisestä...

Ludebuden tarina

Tulossa pian elokuvateattereihin.

Link to comment
Share on other sites

http://www.lomion.de/cmm/zodar.php

Tässä olisi Zodarin salaisuus.  :clapping:

 

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAHHHHAAAAHHHAA! Epic!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

a sit ois Frostblade ja Frostmage jotka on n.s. Pro mut se homo ei koskaa vastaa pm

:crazy: :crazy:

what the hell is this kid talking about ?? :crazy:

do you even know what the word gay mean???

Link to comment
Share on other sites

Hehe noi kolme on kaikki ninjan omia ukkoja ;) laita esim  nämä: Juoponkalu,Zodar,Buttex,Koosas,Ludebude :blush: ,Xeriouz,Kiftas,Kakkamasu,Xmaster ;D ,Doombarb ja sit ois Frostblade ja Frostmage jotka on n.s. Pro mut se homo ei koskaa vastaa pm :bomb:

 

  :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:
Link to comment
Share on other sites

Puhutaa puhutaa. JA KAIKILLE TIEDOKSI PÄÄSEN PELAAMAAN HUOMENNA NOIN 9-16 :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Puhutaa puhutaa. JA KAIKILLE TIEDOKSI PÄÄSEN PELAAMAAN HUOMENNA NOIN 9-16 :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

 

KAIKILLE TIEDOKS ET ENS VIIKOL ALKAA KOEVIIKKO! PELAAN SIIS IHAN VITUSTI!
Link to comment
Share on other sites

Kui voi olla 6 koetta viikossa? Lauantaina koe?

Voi olla kaks koetta samana päivänä. Riippuu oppilaitoksesta. Itellä on vaa kaks koetta, torstai ja perjantai :D Sit ens viikko 3 koetta. Että lukios on vaikeet.
Link to comment
Share on other sites

Voi olla kaks koetta samana päivänä. Riippuu oppilaitoksesta. Itellä on vaa kaks koetta, torstai ja perjantai :D Sit ens viikko 3 koetta. Että lukios on vaikeet.

 

Olisikin oikein mukavaa jos olisi kaksi koetta samana päivänä. :bad:
Link to comment
Share on other sites

Kui voi olla 6 koetta viikossa? Lauantaina koe?

 

Mul on ens viikon lauantaina kemian koe :bad:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...