Jump to content

SUOMII!!!!


Reiskaa

Oletko Wintersun guildissa   

36 members have voted

  1. 1. Oletko Wintersun guildissa

    • Olen
      6
    • En ole
      20
    • Bitch I might be
      11


Recommended Posts

Sori Devallus, oon unohtanu sen sun gifis kokonaan :blush:

 

 

Saat sen illalla

 

Perhana määkin unohin koko homman  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link to comment
Share on other sites

Joku on taas ruvennu tekee botteja ;D

Link to comment
Share on other sites

Joku on taas ruvennu tekee botteja ;D

 

se olin minä tein ne Nokia 3310  8)

Jeee Havokilla on uus biisi  O:-) O:-) O:-)

Link to comment
Share on other sites

Täytyy rakastaa mun signaturee :give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Terve pitkasta aikaa :) pystyn kirjottaa äöå mut pelaaminen vieny sen taidon mieluusti haluaisin naha 1vuoden takasii frendei mut uudetkin kasvot on tervetulleit mulle :friends: ps. kuten huomastte olin eka kans kuka kirjotti tanne mtaan :blush:

Link to comment
Share on other sites

Terve pitkasta aikaa :) pystyn kirjottaa äöå mut pelaaminen vieny sen taidon mieluusti haluaisin naha 1vuoden takasii frendei mut uudetkin kasvot on tervetulleit mulle :friends: ps. kuten huomastte olin eka kans kuka kirjotti tanne mtaan :blush:

 

En Tavernissa tajunnu et oot jo ollu täällä :P
Link to comment
Share on other sites

Nii siit on nii kaua aikaa :D 1 vuos ;) peli muuttunu paljon. :D tiian et taa on "laitonta" mut haluisin rangerin/priestin/barbin/roguen/druidin/shamaanin/necin/dk :P et voisko joku myya tai antaa :D lol ja paivitys on tulos joten eu-Hunters guildiin otetaan 17lvl+ jasenii perus ampeilla tervetuloo ;) (pikkusta kaupan tekoo)

Link to comment
Share on other sites

Kaikki valittaa kuinka warlock on OP...

Warlockin skillejä on heikennetty ainakin 20 kertaa, joten alkaa vaikuttaa siltä että ne jotka sanoo warlockin olevan OP ei vaan osaa pelata omalla classillaan. Vittu mitä paskaa! Voitan mun barbarianilla 2 warlockia vaikka joutuisinkin circleen (arena :P)

Druid on loistava class warlockien tappamiseen, kunhan vain osaisi pelata :facepalm:

Muistan vielä ku kaikki itki siitä kuinka paska class warlock on ;D

Link to comment
Share on other sites

 

Druid on loistava class warlockien tappamiseen, kunhan vain osaisi pelata :facepalm:

 

 

 

Haluan tietää miten jotta voisin tappaa edes jotain arenassa :)

Link to comment
Share on other sites

Kaikki valittaa kuinka warlock on OP...

Warlockin skillejä on heikennetty ainakin 20 kertaa, joten alkaa vaikuttaa siltä että ne jotka sanoo warlockin olevan OP ei vaan osaa pelata omalla classillaan. Vittu mitä paskaa! Voitan mun barbarianilla 2 warlockia vaikka joutuisinkin circleen (arena :P)

Druid on loistava class warlockien tappamiseen, kunhan vain osaisi pelata :facepalm:

Muistan vielä ku kaikki itki siitä kuinka paska class warlock on ;D

 

Hei jep oot oikees mut warlock on bd kohtaan bd:lla ei oo kaus meno iskui niiku dk ja barbil on. Palal on heal joten sil menee pikkusen paremmin mut ite testasin tos yks pva nii bd ei paase warlockin lahelle koska joka isku hidastaa sun ukkoos ja warlock iskee kaikil iskuil paitsi circlel. Se on op bd/pala/dk/barb vastaan silti ja tuskinpa tuo muuttuukaan pitaa vaa oottaa 6kk uusiin skilleihin sit nahaan arenal >:D

Link to comment
Share on other sites

bd:lla ei oo kaus meno iskui

Hamstring ja aggression yltää pitkälle. Ja jos arenassa bd onnistuu käyttämään hamstringin warlockiin niin warlock kuolee 98% todennäköisyydellä.
Link to comment
Share on other sites

Jep(taas :P) mut hami osuu vaa 2 ruudun paahan jos osaat pelaa warlockil nii bd/plala ei koskaa paase ees kusi etaisyydelle, voin nayttaa/kokeillaan joku pva nadiri suoral. Ei tartte ku laittaa circle jonka jalkee splash, fear, drain, arrow ja sit koko paska uusiks ei siin mikaa hami auta :D  huom. Joka isku tekee 1sekan hiastumisen ;)  et tartte ku 2-4 askelta liikkuu joka kierroksel taaksepain mut jos sul tulee jostain iskust miss/dodge(mika taas tas pelis on lahes mahotonta) magic iskusta nii oot kuses kosk paasen paasen lahelle :P

Link to comment
Share on other sites

Jep(taas :P) mut hami osuu vaa 2 ruudun paahan jos osaat pelaa warlockil nii bd/plala ei koskaa paase ees kusi etaisyydelle, voin nayttaa/kokeillaan joku pva nadiri suoral. Ei tartte ku laittaa circle jonka jalkee splash, fear, drain, arrow ja sit koko paska uusiks ei siin mikaa hami auta :D  huom. Joka isku tekee 1sekan hiastumisen ;)  et tartte ku 2-4 askelta liikkuu joka kierroksel taaksepain mut jos sul tulee jostain iskust miss/dodge(mika taas tas pelis on lahes mahotonta) magic iskusta nii oot kuses kosk paasen paasen lahelle :P

 

Lisäks hamstringin stun loppuu aika nopeesti, joten ehdin usein käyttää fearin ennen ku ne bd:t saa mut tapettua :tease:
Link to comment
Share on other sites

Hamstring ja aggression yltää pitkälle. Ja jos arenassa bd onnistuu käyttämään hamstringin warlockiin niin warlock kuolee 98% todennäköisyydellä.

 

debuffer on poikkeustapaus
Link to comment
Share on other sites

debuffer on poikkeustapaus

 

Tässä oletuksena oli että vähintään 2 vihollista on hengissä ja warlockin kimpussa. 1 bd ei pysty mihinkään warlockia vastaan.
Link to comment
Share on other sites

Tässä oletuksena oli että vähintään 2 vihollista on hengissä ja warlockin kimpussa. 1 bd ei pysty mihinkään warlockia vastaan.

 

 

Eikä myöskään shamaania vastaan :spiteful:

Link to comment
Share on other sites

Dup, perkele! ;D

Siitä on kauan aikaa ku viimeks törmättii ;D .

Muistakko vielä? Zenatro. Se druidi.

Muistan ku olit viel lv15 ;D

 

Ja tässäs tietoa teille muille (jos kiinnostaa):

Eli olen lopettanut warspearin. LOPULLISESTI.

accini on jo annettu pois. Et turha kyssyy että "saanko accis". En palaa enään koskaan warspeariin. Ja tämä tulee luultavasti olemaan viimeinen viestini täällä foorumilla.

Että moikka vain kaikki. Oli mukavaa pelata teidän kanssanne!

 

saanko accis?
Link to comment
Share on other sites

Dup, perkele! ;D

Siitä on kauan aikaa ku viimeks törmättii ;D .

Muistakko vielä? Zenatro. Se druidi.

Muistan ku olit viel lv15 ;D

 

Ja tässäs tietoa teille muille (jos kiinnostaa):

Eli olen lopettanut warspearin. LOPULLISESTI.

accini on jo annettu pois. Et turha kyssyy että "saanko accis". En palaa enään koskaan warspeariin. Ja tämä tulee luultavasti olemaan viimeinen viestini täällä foorumilla.

Että moikka vain kaikki. Oli mukavaa pelata teidän kanssanne!

 

Saanko accis? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Bileet olen nykyään Elementaali täällä foorumeilla :spiteful:

Link to comment
Share on other sites

Olen sitten nykyään Raislin täällä foorumeilla ::)

Link to comment
Share on other sites

Jaa no toivotaan et saan sen piakkoin ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...