Jump to content

Zarabianie golda nie wydawajac kasy na mc


Recommended Posts

Witam,  postanowiłem zrobić mały poradnik o zarabianiu gold w ws.

Poradnik jest dla tych co nie mają jeszcze dobrej postaci na hunt i chce na nią zarobić.

A więc zaczynamy:

Potrzebne będzie nam konto z wolnymi slotami, tworzymy jakąś postać np jak główna postać jest w mc to mozemy ta postać stworzyć w mc lub forsaken ale do rzeczy jak już mamy postać to robimy nią questy tak żeby uzbierać jakieś 500-1000golda i wystawiamy coś na aukcji za tyle ile zarobilismy no i mamy czysty zarobek, następnie używamy postać i tworzymy nową i powtarzamy czynności do skutku hehe. Poradnik pisałem sam dla tych którzy nie chcą wydawać kasy na mc, jak widać idzie grać bez mc choć zarobek nie jest duży to zawsze coś :)

Link to post
Share on other sites

Kood ty żyjesz ? =O A wracając do tematu to lepiej wbić ten 15 lvl i zarabiać na daily qstach. Drobne z qsta + drobne za item z qsta + kasa za loot z mobków do qsta + troche expa = Niezły boost do kasy i jakis zawsze do expa.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ogolnie lepiej isc bic moby obok nadir te demony jak sie dobrej postaci nie ma i sprzedawac itemy z nich dziennie nawet z 10k da sie wyciagnac

 

 

To chyba najlepsza metoda i dodam jeszcze że warto sprzedawać Alive spirit fire :D Dzisiaj sprzedałem 30 za 400golda :D

PS.Zabijajcie te mobki ,,na golasa :dirol: "

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Najlatwiej golda bic na mobkach pumach gorskich kolo legion , ogni kolo nadir w lewym gornym rogu od bramy , albo MC moga huncic na magmach kolo wioski elfow :D ale na eu to nie mozliwe z powodu zielonych

 

Bo raczej hunt odpada w pojedynke :D jak zalozyciel pisal

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...