Jump to content

Türkçe Forum Adminlerinin Tembelliği!!


Recommended Posts

Arkadaşlar yıllardır söyledim söyledim söyledim bana çok kızanlar oldu . Bi sefer bende artık çok kızmıştım hatta o nedenle Türkçe forum komple kapatılsın bile yazmıştım . En azından insanların bi beklentisi olmaz . Türkçe forum bi zamanlar güzel ve aktif bi forumdu . Bunu bitiren kesinlikle adminlerdir . Sebepleri;

1-Çevirilerin çok çok çok geç yapılması hatta hiç çeviri yapılmaması. (Çeviri olayı çok zor olmasa gerek İngilizcesi olan için . Alt tarafı okuduğunu yazıcaksın . İngilizcen yoksa bırakacaksın görevi bu kadar basit . Maalesef yıllardır bunu yapmaya,yazı yazmaya üşendiler.) Tabi insanlar baktı çeviri yok birşey yok foruma uğramayı bıraktılar.

2-Adminlerin problemlere karşı duyarsız ve yanıtsız kalması . (Ama maşallah bizim forumla ilgilenmek yerine yabancı arkadaşların çok sorusunu yanıtladıklarını gördüm bizim adminlerin!!!! Onların yanıtlıcak çok insanları olmasına rağmen . Yabancı forumları gezerken çok denk geldim. İngilizceleride hiç fena değil maşallah :D ) 

3-Yeni oyuncuları bilgilendirecek,işlerini kolaylaştıracak tek bir atılımları olmadı . Hepimiz birleşip çok güzel bir kaynak oluşturabilirdik . Ama hiç girişim olmadı .

4-Hiç bir görevini doğru düzgün yapmayan adminler,iş forum ban atmaya gelince 1 saniye bile kaybetmediler. Diğer işlerini yapmıyosan banda atmıyacaksın 

5-Türkler arası birlik sağlama çabası göstermediler. Burda yok yardımcı oluruz şunu yaparız bunu yaparız diyen herkes oyunda dönüp o kişilerin yüzlerine bile bakmadılar . İşim var vs. Diye geçiştirdiler. Salladılar . Hatta cevap bile vermediler . Kusura bakmayın ama ben doğrucuyumdur. Herkes ahkam kesti hepsi boş yaptı sonra . Gitti almanıyla,ingiliziyle birlik oldular . Tek bir güçlü Türk guildi çıkmadı . 

Vb. Daha sayılabilir. Tüm bunlara baktığımızda , foruma gelen arkadaşlar yeterli bilgiye ulaşamadı,arkadaşlığı bulamadı , yardım bulamadı , yanıt bulamadı ve forumuda bıraktı oyunuda.

Türkçe forum tamamen bitmiştir , oyun ise Türkler için bitme noktasına gelmiştir. Bunun sebebi saydıklarımdır . Kimse kusura bakmasın . İyi oyunlar . Hoşçakalın ....

Link to post
Share on other sites

Şimdi bende çok şükür Türküm . Bende çok isterdim bi tr serverı olsun . Ama olmadı zaten artık olmaz . Zamanında çok yüklendim ben adminlere forumun işlevselliği bitmesin diye ama bitirdiler.  Yoksa kim istemez Türkçe bi tr server. Veya istemezmiydim forum sohbet,etkinlik dolu olsun . Ama maalesef  iş işten geçti. İnanın ki bu oyunda Arap serverı bile açarlar ama Türk serverı açmazlar ... 

Bu saatten sonra yapabileceğimiz en fazla şey , kaliteli insanlarla sadece Türklerin olduğu bi guild oluşturabilmek . Tabiki istikrarlı bi şekilde bunu sürdürüp bulunduğumuz serverda biryerlere gelebilmek . Başkada birşey yapamayız maalesef 

Link to post
Share on other sites

benım oyum turkteam kardese :rolleyes:ayrca serverı bılemem ama oyuna turkce dıl gelecek nerden bılıyorsun dıye sorarsanız google playde oyun yorum bolumunde cogu kısı turkce dıl yok dıye ısyan etmıs aıgrınd ıse coguna calısmalarımız var dıye cevap vermıs gercı turkce dıl gelse ben yıne ıngılızce oynarım oyle alıstım ama bu oyuna cok turk ceker ve cok turk olması cok scammer demek :biggrin:

Link to post
Share on other sites
21 hours ago, turkteam said:

Omer kardesim bende usda oynuyorum ya :) bd var 25 şimdi onu bırakıp gelesim yok :) yoksa memnun olurdum . 

Edit:Abi o charmer ne saçma olmuş ya . 2 tane minnion çıkarıyo . Kendi kaçıyo minnionlar bizi yiyo . Bence çok çabuk düzenleme yapılması lazım 

Abi o minionlarin cani cok az 1.k hp leri var , ve ferocity falan varsa silahlarinda en fazla 2 vurusta kesiyorsun.

Link to post
Share on other sites

o minionlardan uçan kuşlar varya o fena .d stun atıp duruyo kahpeler :D 5-6 adım da 1 stun yedim geçen .d

Edited by Hizcanavar
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...