Jump to content

Oyundan Kareler..


Madmaxxx
 Share

Recommended Posts

Yine bir yaz akşamı kamp basma sonrası :blush:

103638_.jpg

Link to comment
Share on other sites

legion şu canı arttır artık ya :blush: adamlar 4kya çıkarttılar,6 ya kadar yolu var sonuçta :)

Link to comment
Share on other sites

Allahim bu ne igrenc bi canavar . Seytan gorse yolunu degistirir hamile kadinlar cocuklarini dusurur.bu adminler nasil bi gorsellikle koymuslar  bunu insan korkar bunu gorunce.

Link to comment
Share on other sites

Allahim bu ne igrenc bi canavar . Seytan gorse yolunu degistirir hamile kadinlar cocuklarini dusurur.bu adminler nasil bi gorsellikle koymuslar  bunu insan korkar bunu gorunce.

 

o kostume 1k bile fazla deilmi modum ? :blush:
Link to comment
Share on other sites

ben resim yuklemek isitiyorum , yukluyorum ama resim gozukmuyor neden ? :fool:

 

Attachment bölümünden ekleyin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tellus benim değilmi vermicem kuruyup gitsede vermicem  ;D

106658_.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ottoman  ;)  Tüm Milletlerden Oyuncular Var  ::)  Her kesime Açığız  :clapping: :clapping: :clapping:    :good:

:tease: :tease: :tease:

Link to comment
Share on other sites

senin geldiğin gün sabahı çıkan world chatte yazanlar:

 

 

-abi çarım çalındı euda yardım edin

- pearlide gold karsiligi eu da 20k gold verilir

 

-ana bacı küfürler

-vs vs.

 

 

 

 

kötü günde geldin be kardeşim :( ilk kendini tanıtman gerekiyo (guild liderlerine veya serverda uzun zamandır oynayan oyunculara) çünkü ipsizi  sapsızı çok :(

Geçen gün farklı Türk arkadaşlarımız ziyaret için gideyim dedim. Malesef iyi mualeme ile karşılaşmadım :)

Link to comment
Share on other sites

senin geldiğin gün sabahı çıkan world chatte yazanlar:

 

 

-abi çarım çalındı euda yardım edin

- pearlide gold karsiligi eu da 20k gold verilir

 

-ana bacı küfürler

-vs vs.

kötü günde geldin be kardeşim :( ilk kendini tanıtman gerekiyo (guild liderlerine veya serverda uzun zamandır oynayan oyunculara) çünkü ipsizi  sapsızı çok :(

 

 

Guild liderlerine kendimizi tanıtma fikri hoşuma gitti aslında olabilir. Tüm sunuculardaki tüm klanların ismini verebilecek arkadaşlar var mı?

Link to comment
Share on other sites

::)

Pearl

 

Ottomanemp : Lideri ; Xasdx:blush:

Edited by Hizcanavar
Link to comment
Share on other sites

1 tane görev yapmayan ecnebiler şuan 1.  :blush: dolar and war spear /pearl .d

 

107055_.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 den fazla hesap açıp arena atan yılanların , yuvalarına girip başını ezmeli

107203_.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sunucu Pearl Düştü:facepalm:

109006_.jpg

Edited by Hizcanavar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...