Jump to content
Sign in to follow this  
izmircoast

3.0 US-SAPPHIRE TÜRK CLANI

Recommended Posts

ay pardon ama Paladin  hangi sınıf acaba

 

 

Saçma bir soru sordun?

 

Sanırım hangi ırktan demek istedin? Chosen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben Us Saphire de başlamayı düşünüyorum ama Eu Emerald daki carlara yazık olur  :cray:

 

engin açalım işte US-SAPPHIRE'de  :friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabiki o skillerle ve bitek serverda benim +1500 ve de yapta görelim :D

 

 

Serverimizde en çok heal yapan o. Sanırım sizin serverda da o kadar yapan olsa olsa 1 kişi vardır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Serverimizde en çok heal yapan o. Sanırım sizin serverda da o kadar yapan olsa olsa 1 kişi vardır.

 

Bizim  orda iki arkadaş var en yüksek heal yapan benim bildiğim ve elflerde daima heal farklıdır mc lerde yani bizde 250 ise sizde 270 dir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saol Kaan  :give_rose: :) ama ben yine de yeni karakterlere bakmak istiyorum belki daha çok severim begenmezsem bende druide devam edicem elimdeki +7 digerleri boş onları duzeltirim diye düşünüyorm en kötü ihtimal :)

 

Serverimizde en çok heal yapan o. Sanırım sizin serverda da o kadar yapan olsa olsa 1 kişi vardır.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Killerb var full +10 lab set... Daha bizde bi weapon yok 18 lv sadece 17 lv weaponlar ve bi kç kişide +10 bizim serverda farm yok olsada anlaşamıyolar. Bi kişıde lab eldiven var bide ayakkabı daha kimsede yok. Bizim serverda iş yok

Share this post


Link to post
Share on other sites

o zaman gecin ru-ambere...

 

Geçin demekle hemen gecilmiyoki kardeşım geçersek rusca yok yardım edecek kimse yok çok zor. Bide eski çarları bırakmak zor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bu yobara inanmayın şerefsizin önde gideni

güvendik türk diye verdik ıd şifre olan bana oldu

bnm 20lvl lik bladedancerimi sildi  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

bu yobara inanmayın şerefsizin önde gideni

güvendik türk diye verdik ıd şifre olan bana oldu

bnm 20lvl lik bladedancerimi sildi  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

 

Benim çarı 5 kişi biliyor 1 i  Türk ve çara ne bi zarar verdiler nde bişe caldılar arkadaşlarını iyi seç herkese fazla gúvenme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bu yobara inanmayın şerefsizin önde gideni

güvendik türk diye verdik ıd şifre olan bana oldu

bnm 20lvl lik bladedancerimi sildi  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

 

kusura bakma ama suç senin iki günlük insana güvenmekte hata etmişsin  :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

legion abi ne dersin boyle birsey yapma imkanlari warmi mesela sadece camplarda acabilmek kosuluyla knigttaki gibi 6 item koyabilecemiz bi merchant pazar acabilme ozelligi getirseler super olcak bu fikirleri iletirsek super olur

Share this post


Link to post
Share on other sites

legion abi ne dersin boyle birsey yapma imkanlari warmi mesela sadece camplarda acabilmek kosuluyla knigttaki gibi 6 item koyabilecemiz bi merchant pazar acabilme ozelligi getirseler super olcak bu fikirleri iletirsek super olur

 

 

Mümkün olabilir mi bilemiyorum. Bekleyip görmek lazım.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu arada bende hala lonca olayının olması gerektiğini düşünüyorum (ismi lonca olmayabilir mt2 den kalma bi alışkanlık :) ) pazar açmayla bu konuyu bence iletmeliyiz yetkililere ki oyun daha güzel bir hala gelebilsin umarım yaparlar  :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bence yapmaları zor gibi 2d oyun zaten 15mb bi bu yeni ırklar falan daha da artcak tel kaldırırmı onu bile teretdüt ediyom  :'( Yapsalarda fena olmaz ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: :unknw:

 

Tmm boşver bişe demedim  ;D EE sen hala mı pembe ile yazıyon okunmuyor dedi ya moderator :blush: :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

valla legion ilet bence bu guild ile pazar acma belki yaparlar bunlarin ikisi gelsin server lar dolmassa neyim . bide android marketten m.coin aliniormu . telefonum android de arastirdim alinmior galiba . alinsa hemen alacagim google play android market bence ya sms i yada marketi acsinlar sms acilirsa cok daha iyi olur herkes icin android olursa bi kisim icin super olur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...