Jump to content
Sign in to follow this  
r0land

[Discussion] [2014.10.28] Preview: Update 4.4: Median Night Holiday!

Recommended Posts

lol turtle

 

 

>respect old players

>selling troll costume

 

 

sam hein is rarer than pumpkinhead jack, used to be other way around

Share this post


Link to post
Share on other sites

True Swaazz.

 

I didnt agree with troll event i also lost one cus of Dc. and i dont think they can do anything for me So i never bothered asking about it to them

 

Also please guys watch @}-

 

Little video at end is a thank you from me personally

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im kinda confused , if Secret sanc , will be full filled with 4 bosses , Demo/aa/beh/snor where is jack o.O or that gate in middle is the gate to jack? And if so , whats required to enter

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can imagine it, just like the last year. A BIG WAR at Secret Sanctuary in the first day just for a drop. The party with higher dmg will get it. And the weakest party will wait, maybe 1 week after update to get the drop.  ;D ;D ;D

I wish devs add 3 or more Blackjacks, so it will be a nice update for us. :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol last yeatrI got joker card in 10 mins on day 1. Please have another mcoin bonus this weekend, wanna buy 4500 and get a sexy rare costume :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol last yeatrI got joker card in 10 mins on day 1. Please have another mcoin bonus this weekend, wanna buy 4500 and get a sexy rare costume :yahoo:

 

just. Got Pretty Sexy Ey?

111987_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is it ?

1st time I see it in dungeon

it calls out adds that u must kill to finish dungeon quest, nadir hard have them on ur way to boss, pulls out 3adds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, elfs have an advantage in drop rate department since they can use every type of weapon and skin, while mcs have to deal with bow and xbow drops. This should be balanced

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im kinda confused , if Secret sanc , will be full filled with 4 bosses , Demo/aa/beh/snor where is jack o.O or that gate in middle is the gate to jack? And if so , whats required to enter

 

Four bosses are in the Labyrinth, not in the Sanctuary. Two different places

Share this post


Link to post
Share on other sites

This event sounds like very huge & awesome  ::)

I can already smell the wars at sam hein..  ;D

 

 

Only 1 question, u said werewolf costumes will be available in cc shop. U mean only forest werewolf or also night werewolf & white werewolf? Because i want badly the night werewolf :) what about the "serpent" costume?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, the evil clown costume that i designed in the costume contest is coming in game :yahoo: :yahoo:

Maybe i get it for free as original designer? Peter_MunK?

 

...I think it would be fair :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

When will exactly the update be? (GMT+1)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here we will discuss the long awaited announcement and ask questions.

 

Announcement text is here http://forum.warspear-online.com/index.php?topic=118056.0;topicseen

 

You're welcome, guys!

roland u know where is ladygi ? her no come for some days ... if u can put announcement in forum br too ty :) i think need more 1 adm on forum br pls  ;)  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

roland u know where is ladygi ? her no come for some days ... if u can put announcement in forum br too ty :) i think need more 1 adm on forum br pls  ;)  ;D

 

yeah, we're also waiting for her, she has just disappeared, we all hope she'll be back -__-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gi let me worried....for long time she doesn't answer my PMs(neither our friends PMs). We got full ignored

Just want to know the reason.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...