Jump to content
senianpl

GRA - King:the mmorpg

Recommended Posts

images?q=tbn:ANd9GcQqtyG4Q34srClMbhzHN_1wIk-17SpWJ7P2VFy6FX8qwDL1eI3tkw8tlg

 

Witam.

Ostatnio wygrzebalem te gre w smieciowisku google play. Poczytalem,pogralem i z czystym sumieniem moge polecic kazdemu jako alternatywa dla skarbonkowego WS.

Jak mozna sie domyslec po nazwie gry jest to mmo ;). Gra jest na androida oraz ios.

Do wyboru mamy dwie frakcje Sun i Flame. Po stronie kazdej z nich mozemy wybrac jedna z czterech klas : warrior,cleric,mage i hunter.

Po osiagnieciu 20lvl wybieramy profesje- dwie na kazda klase.

* Warrior - Blademaster, Sleyer

*Mage - ice mag,fire mag

*Cleric - palladyn, zealot

*Hunter - marksman,gunner

Kazda profesja ma inne skille oraz uzywa innych itemow.

Po osiagnieciu 50lv kazda profesja zmienia sie na klase "master". I tak na przyklad Ice mag zmienia sie w Blizzarda a fire mag w Inferno itd.

 

Postac levelujemy wykonujac mase roznych quesow. Dodam,ze z mobow rowniez exp leci lecz jest on bardzo maly.Moby dropia rowniez itemki oraz potki.

W grze dostepna jest funkcja Auto Battle - klikamy na nazwe questu a postac sama dociera na miejsce,ubija moby itd. Jest to wygodne- mozna w miedzyczasie ugotowac obiad lub napic sie browara ;)

 

Gra oferuje mnostwo dungeonow,z ktorych mozna zdobyc ciekawe itemy. Na obecna chwile jest dostepny poziom normal oraz heroic (od 48lvl). Byc moze niedlugo pojawi sie opcja extreme.Za przejscie dungeona zdobywa sie exp,gold oraz losowo wybrane nagrody.Dodam,ze mozna zrobic party 4os i razem "huncic".

 

W grze kazdy ma mozliwosc korzystania z wh(depo).

Sa tez mounty oraz pety.Mounty "expia" razem z graczem,im wyzszy lv tym wyzsze staty dodaje graczowi.Pety leveluja na innych zasadach.Kazdy pet ma rozne skille.

Jest mozliwosc tworzenia gildi i jej levelowania poprzez robienie daily questow.Mozna rozbudowywac skile gildi dajace % do statystyk oraz wybudowania sklepu z roznymi itemami.

 

Itemy w grze- jest tego mnostwo. Od normala po legendary. Sa dostepne sety od 48lv,ktore dodaja rozne bonusy.Mozna "mixowac" i kombinowac. Sety dostepne sa z craftu. Craft jest w miare szybki oraz latwy. Itemy potrzebne do craftu zdobywamy z dungeon itp.

Kazdy item mozna ampic prawdopodobnie do +18.I nie ma co sie oszukiwac ale na free to play jest to malo osiagalne ale nie niemozliwe.Kamienie do amp zdobywamy dosyc czesto z dungeon. Jezeli przedmiot "spalimy-zniszczymy" mozna go uzywac dalej lecz zeby go ampic dalej trzeba uzyc specjalnych potek. Nie wydajac rrealnego hajsu mozna kupic 3potki w tygodniu za vouchery.

 

Co tydzien w grze robione sa rozne eventy.

 

Jak to bywa w tego typu grach jest sklep z itemami za realny hajs. Mozna tu kupic itemy do ampu,kostiumy lub mounty.

Spora czesc itemow z shopa mozna kupic za vouchery,ktore zdobywamy za daily,dungi itd.

Kupujac diamenty za realna kase nabywamy status Vip a z nim pewne przywileje np +5% expa itd.

 

Na koniec zostawiam minusy gry.

Arena - jest 4*4 oraz 1*1.

Na obecna chwile czas w grze oraz arena event ustawiony jest pod czas USA wiec arena 4*4 rozppczyna sie o 21:00 a 1*1 jakos pozno w nocy.

Problem jest z podzialem lvlowym na arenie. Od 55lvl walczymy np z 80lv ,ktory uwala nas na hita.Arena jest losowa wiec w swojej grupie mozna trafic 80lv :P

 

Jest tez oczywisty problem z balansem postaci. Na chwile obecna Warrior sleyer i hunter gunner to dwie OP klasy w grze.Tu obra wiadomosc- GMi sa tego swiadomi i pracuja nad wiekszym balansem.

Jest tez pomysl nad dostosowaniem eventow np arena i world boss pod czas europejski.

 

Zapraszam do gry :)

 

Gram na serwerze 4 po stronie Sun Empire. Ice mag nick Animagic. Gra tu kilkunastu polakow (kilka os z ws). W razie pytan piszcie smialo :)

Dodam,ze gram free bez vipa (przynajmniej narazie:P).

 

Ps: zbliza sie jakis wiekszy update o nowy serwer (5). Moze uda sie zrobic fajna ekipe i pograc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

images?q=tbn:ANd9GcQqtyG4Q34srClMbhzHN_1wIk-17SpWJ7P2VFy6FX8qwDL1eI3tkw8tlg

 

Witam.

Ostatnio wygrzebalem te gre w smieciowisku google play. Poczytalem,pogralem i z czystym sumieniem moge polecic kazdemu jako alternatywa dla skarbonkowego WS.

Jak mozna sie domyslec po nazwie gry jest to mmo ;) . Gra jest na androida oraz ios.

Do wyboru mamy dwie frakcje Sun i Flame. Po stronie kazdej z nich mozemy wybrac jedna z czterech klas : warrior,cleric,mage i hunter.

Po osiagnieciu 20lvl wybieramy profesje- dwie na kazda klase.

* Warrior - Blademaster, Sleyer

*Mage - ice mag,fire mag

*Cleric - palladyn, zealot

*Hunter - marksman,gunner

Kazda profesja ma inne skille oraz uzywa innych itemow.

Po osiagnieciu 50lv kazda profesja zmienia sie na klase "master". I tak na przyklad Ice mag zmienia sie w Blizzarda a fire mag w Inferno itd.

 

Postac levelujemy wykonujac mase roznych quesow. Dodam,ze z mobow rowniez exp leci lecz jest on bardzo maly.Moby dropia rowniez itemki oraz potki.

W grze dostepna jest funkcja Auto Battle - klikamy na nazwe questu a postac sama dociera na miejsce,ubija moby itd. Jest to wygodne- mozna w miedzyczasie ugotowac obiad lub napic sie browara ;)

 

Gra oferuje mnostwo dungeonow,z ktorych mozna zdobyc ciekawe itemy. Na obecna chwile jest dostepny poziom normal oraz heroic (od 48lvl). Byc moze niedlugo pojawi sie opcja extreme.Za przejscie dungeona zdobywa sie exp,gold oraz losowo wybrane nagrody.Dodam,ze mozna zrobic party 4os i razem "huncic".

 

W grze kazdy ma mozliwosc korzystania z wh(depo).

Sa tez mounty oraz pety.Mounty "expia" razem z graczem,im wyzszy lv tym wyzsze staty dodaje graczowi.Pety leveluja na innych zasadach.Kazdy pet ma rozne skille.

Jest mozliwosc tworzenia gildi i jej levelowania poprzez robienie daily questow.Mozna rozbudowywac skile gildi dajace % do statystyk oraz wybudowania sklepu z roznymi itemami.

 

Itemy w grze- jest tego mnostwo. Od normala po legendary. Sa dostepne sety od 48lv,ktore dodaja rozne bonusy.Mozna "mixowac" i kombinowac. Sety dostepne sa z craftu. Craft jest w miare szybki oraz latwy. Itemy potrzebne do craftu zdobywamy z dungeon itp.

Kazdy item mozna ampic prawdopodobnie do +18.I nie ma co sie oszukiwac ale na free to play jest to malo osiagalne ale nie niemozliwe.Kamienie do amp zdobywamy dosyc czesto z dungeon. Jezeli przedmiot "spalimy-zniszczymy" mozna go uzywac dalej lecz zeby go ampic dalej trzeba uzyc specjalnych potek. Nie wydajac rrealnego hajsu mozna kupic 3potki w tygodniu za vouchery.

 

Co tydzien w grze robione sa rozne eventy.

 

Jak to bywa w tego typu grach jest sklep z itemami za realny hajs. Mozna tu kupic itemy do ampu,kostiumy lub mounty.

Spora czesc itemow z shopa mozna kupic za vouchery,ktore zdobywamy za daily,dungi itd.

Kupujac diamenty za realna kase nabywamy status Vip a z nim pewne przywileje np +5% expa itd.

 

Na koniec zostawiam minusy gry.

Arena - jest 4*4 oraz 1*1.

Na obecna chwile czas w grze oraz arena event ustawiony jest pod czas USA wiec arena 4*4 rozppczyna sie o 21:00 a 1*1 jakos pozno w nocy.

Problem jest z podzialem lvlowym na arenie. Od 55lvl walczymy np z 80lv ,ktory uwala nas na hita.Arena jest losowa wiec w swojej grupie mozna trafic 80lv :P

 

Jest tez oczywisty problem z balansem postaci. Na chwile obecna Warrior sleyer i hunter gunner to dwie OP klasy w grze.Tu obra wiadomosc- GMi sa tego swiadomi i pracuja nad wiekszym balansem.

Jest tez pomysl nad dostosowaniem eventow np arena i world boss pod czas europejski.

 

Zapraszam do gry :)

 

Gram na serwerze 4 po stronie Sun Empire. Ice mag nick Animagic. Gra tu kilkunastu polakow (kilka os z ws). W razie pytan piszcie smialo :)

Dodam,ze gram free bez vipa (przynajmniej narazie:P).

 

Ps: zbliza sie jakis wiekszy update o nowy serwer (5). Moze uda sie zrobic fajna ekipe i pograc.

hej bardzo chetnie pobiore jak tylko zrobie tabka...apropo gra ma jakies specialne duze wymagania ?

jak tylko zaczne grac napisze cick ale prawdopodobnie bedzie to Melfice,oczywiscie o ile gra mi sie spodoba bo nietety wybredny jestem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra ma raczej srednie wymagania,pojdzie moim zdaniem na kazdym tablecie W razie problemow mozna zmieniac jakosc detali.

no luzik to robie kleryka po stronie sun alliance nick Mellfice

 

 

i zobaczymy jak to bedzie

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wbilem 20 ktorys lv i narazie starczy...

sprawdze za to midgaRD LEGEND gra wyglada brzydko ale moze to jest to ,nie sama grafa zyje gra chociaz by patrzac na ordera...serio android ma malo dobrych gier...ehhh gdyby tak miec lewy serwer ws bylo by pieknie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy tutaj trzeba cały czas jeździć na mouncie żeby czerpać z niego bonusy?

Tak, jedynie na arenie i valhalla nie uywa sie mounta ale bonusy z niego dzialaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...