Parę propozycji.

Mlodziak

you want these changes? / Chcesz tych zmian?  

2 members have voted

1. 1. you want these changes? / Chcesz tych zmian?

• I want these changes / Chcę tych zmian
    • I do not want these changes / Nie chcę tych zmian

I do not know english too. please translate for someone
Nie znam zbyt angielskiego, proszę o przetłumaczenie przez kogoś

1. Drop z ludzi - Pierwsza moja propozycja to taka że po zabiciu elfów/górali (oczywiście poza areną) wypadały ich itemy. Oczywiście nie wszystkie i nie tak często, po prostu taki system jaki jest w tibii, myślę że to dobrze by zrobiło tej grze i każdy by się trochę zastanowił zanim by tak szybko sam poszedł do górali, to by spowodowało chodzenie grupowo. pierwsza wyspa by była jako system protection, więc tam mamy spokój i uczymy się gry, więc w 2 island ten system przydałby się jak najbardziej.

2. System PK - Druga moja propozycja to system pk. Oczywiście jeżeli wprowadzilibyście drop z ludzi, to system PK jak najbardziej się przyda. System PK też taki jaki jest w tibii, czyli czacha która znika po 5-10-15 min (zależy od was). Oczywiście po świecie ta osoba mogłaby chodzić, tylko nie mogłaby wchodzić do miast (przed płoty miast oczywiście ale do środka nie [chyba że wprowadzilibyście bicie się również w mieście, ale zaleciłbym tam protection zone]).

3. Otwarty świat - Jeżeli chcielibyście wprowadzić powyższe to powinniście otworzyć świat. Oczywiście wiemy że ten świat jest otwarty w połowie, ponieważ trzeba przechodzić przez te kilka kratek i przechodzić na 2 zone. Jeżeli wprowadzilibyście powyższe to otwarty świat musi być, ponieważ jak ktoś by miał PK mógłby sobie przechodzić z zone do zone i mógłby nie paść.

4. Szybkość zależne od levela - To się przyda, ponieważ trochę nudne jest na dużym levelu chodzić z końca wyspy na 2 koniec,  lub nawet na pierwszą wyspę żeby coś kupić, więc ten system by się przydał jak najbardziej.

5. Itemki na 18 lev - To by się przydało, np. powiedzcie czym się różni 18 lev, od 15 lev? niczym bo mają te same itemki itd. Lub można zrobić itemki z Nadir aby były na 18 lev, ponieważ one są najlepsze z gry, ale przydałyby się też jakieś miecze. Lub zaleciłbym kompletnie usunięcie broni i eq od levela, ponieważ każdy gra jak umie, i jak np. 18 lev by miał jakieś nowe eq, to wiadomo że 15 leve nie mają z nim szans na arenie, więc jak mówiłem każdy gra jak umie i jak na coś go stać to i sobie będzie miał lepsze rzeczy.

To na razie tyle, myślę że te rzeczy zostaną wprowadzone w grę. Jeżeli będę miał jeszcze jakieś sugestię/propozycję to chętnie się nimi z wami podzielę. A teraz proszę pisać kto jest na tak a kto jest na nie, myślę że żeby te rzeczy zostały wprowadzone to trzeba system demokracji na forum : ), jeżeli większość będzie na tak to proszę o wprowadzenie tego.

Ilość osób na tak: 1
- Mlodziak

Ilość osób na nie: 0
-

Translate.google:

First Drop the people - My first suggestion is that after killing so elf / Highlanders (of course outside the arena) fell out of their items. Of course, not all and not so often, just how such a system is in the tibia, I think it's good that it got this game and everyone would have a little thought about that before he went so quickly to the Highlanders, is caused by walking in groups. The first island to be as a system of protection, so there we have peace and learn to play, so the two island could use this system as much as possible.

Second PK System - My second proposal is a pk system. Of course, if wprowadzilibyście drop of human PK system is most useful. The system also CP as it is in Tibia, that czacha which disappears after 5-10-15 minutes (depends on you). Of course the world this person could walk, but could not come to the cities (towns, of course, before the fences but the measure is not [unless wprowadzilibyście also beat in the city, but there zaleciłbym protection zone]).

Third Open World - If you would like to introduce the above then you should open the world. Of course we know that this world is open in the middle, because you have to go through the few boxes and go for 2 zone. If wprowadzilibyście this is an open world must be, because someone would have the CP could move from zone to zone and could not fall.

4th The speed-dependent level - This is useful because it is a little boring on the large Level walk from the end of the island on two late, or even on the first island to buy something, so this system would come in handy as most.

5th Itemki for 18 lev - It would be useful, for example, tell me what is the difference between 18 lev, lev 15? nothing because they have the same itemki etc. Or you can do itemki of Nadir to be at 18 lev, because they are the best of the game, but also przydałyby some swords. Or zaleciłbym completely remove the weapons and eq's level, because as everyone knows the game, and like 18 lev to have some new eq, it is known that 15 leve no chances with him in the arena, so as I said everyone knows a game like and how for something he can afford it and you will have better things.

It's enough for now, I think these things will be put into play. If I have any other suggestion / proposal to this willing to share them with you. And now, please write as one who is and who is not, I think that these things have been introduced to the system of democracy on the forum:), if the majority will be so, please enter it.

Number of people on this: 1
- Mlodziak

Number of people on it: 0
-