Jump to content
Sign in to follow this  
quetzalcoatl

Cos jest nie tak jak powinno

Recommended Posts

Siemka Koledzy!! xd

Cos jest nie tak jak powinno byc z moim acc.

Siema tu Quetz

ostatnio logowalem sie z tabletu i bylo kk lecz teraz kiedy padl mi port usb w nexus7(czekam na doka z asusa>> ale nie jestem pewien czy to tylko samo gniazdo), i tablet sie rozpierd.... (rozladowal) nie moge sie lognac. kiedy sie chce zalogac z pc (starsza lodowka niz ja i sie grzeja xd) dostaje widomosc tj bym mial bana. hyhy why? daja bana osobom ktore rozmawiaja o innych grach?? lol moze jeszcze inaczej.

ostatni raz logalem przed maintem (ten przed ostatnim upem) i pozniej zjebal mi sie tab. po upie nie moge sie zalogowac z innego urzadzenia(np takie jak pc). takze tak sprawa wyglada.!!!! fak it pls hlp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

POWINNI ALE NIE ZAWSZE ODPISUJĄ :(

 

Napisałem do nich czy nadal jest tak że jeśli leader guild nie loga przez 10dni to przechodzi guild na najaktywniejszego Hier i olali nie odpisali;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja im dałem 2 na support i 1 na technical.  Odpowiedzi brak. W tym, że nie dostałem 100mcoins'ów. :unknw: napiszesz na forum to zamknie i nakieruje Cię na Support. :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z niektórych polskich serwerów poczta nie dochodzi. Najbepieczniej pisać z jakiegoś g/hot maila wtedy na 100% dochodzi a jak dojdzie to i odpiszą.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to co Ty im napisałeś. Możesz na PW , mogę pomóc.

 

Zapytalem ich dlaczego mi zblokowali konto, nie wiem czy to istotne ale gralem z tabletu. Odpisali mi tylko ze przyjeli zgloszenie.

 

Warspear Online   (więcej)  dnia: 12 lutego 2014 0:42    [pre]This is an automatically generated email, please do not reply.

This is confirmation registration of your application.

Our support team will contact you if additional information will be needed.

Please, visit our forum -

http://forum.warspear-online.com/

and maybe you will find answer to your question or useful information about game.

Thank you for contacting us. Sincerely, AIGRIND tyle.hyhy, nawet nie moge zalozyc konta lol [/pre] 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wogole cos mi tu nie pasuje, przez jakis czas nie gralem w ws'a i jak wracam do gry to sie biora za sprawdzanie czy ja to ja?? do h...a!!! spamuje im T.Support no i jade jak z szara gesia. :diablo: nie kumam sposobu jak, po co i dlaczego blokuja te konta, wydaje mi sie ze moglo im sie cos posypac przy upie i dlatego takie jaja. narazie czekam

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo ktoś zgłosił twój znak jako skradziony i sprawdzają Cię ;) czy jesteś właścicielem tego konta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem. Raczej chyba nie. Chyba że ktoś się może pomylił. Nie czaje tego. Musze przypomniec sobie kiedy założyłem konto lol hahaha. Dlaczego jak chce założyć nowe konto to mnie odsyła do rejestracji a tam nie ma rejestracji tylko download lol.

Wogóle z dupy maja support i tyle

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli możesz jakieś utworzyć to ok. Podasz mi numerek i hasło, pogram trochę do momentu odzyskania. Wtedy sie okaże czy to wina konta czy może ten stary rumol, wywłoka, cos blokuje (pc).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic z tego. Tak jakbym miał bana na tego kompa. Przypuszczam że na nexusie jest spox, no cóż, trzeba czekać. lol. Sprawdzałem status naprawy. Szok. Kurier dostarczył do serwisu w dniu 19.02.br a naprawa może trwać nawet do 05.03.br. hyhy. Może jutro coś się zmieni, bo zazwyczaj nie czekałem nigdy (trzeci raz w serwisie) dłużej niż 5-7 dni roboczych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...