Jump to content

Why doesn't it work to post topics on "Day in the life of a Monster"?


Leonx5x

Recommended Posts

I can't post my entry and the deadline for the contest is today. Some other person posted theirs today but I can't! :wacko:

 

 

Its still the 29th over here (Central time-US). I want to post my entry in the contest to win! :cray:

 

 

Please open up again.

Link to comment
Share on other sites

I just noticed it right now when trying to sumbit my story too, this is a great tragedy indeed. :cray:  It's still the 29thjuly in my country so yeah  :sorry:

61624_.jpg

61626_.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lås opp? Du mener vel lås op? Hvorfor er du ikke fra Danmark? :'( :cray:

 

 

 

 

Men, Norge eller Sverige? Kan ikke huske om det er norsk eller svensk. :)

Link to comment
Share on other sites

Lås opp? Du mener vel lås op? Hvorfor er du ikke fra Danmark? :'( :cray:

 

 

 

 

Men, Norge eller Sverige? Kan ikke huske om det er norsk eller svensk. :)

 

Jeg er fra Norge, noe som profilen min også viser om man trykker på den.  :drinks: (Tviler egentlig på at  forum brukerne her trykker på profil informasjonen til hverandre da :crazy: )

 

 

Men Lol dude, jeg hadde helt glemt at du var fra Danmark O.o trodde nesten du var engelsk eller noe ;D

Link to comment
Share on other sites

Well the right is to close at 24.00 gmt.

Why they should w8 you to post your story?

U had 1 month, also they have announced it when you log in in game, what else to do?

Better luck next time ::)

Link to comment
Share on other sites

Dont late to post ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fra Norge, noe som profilen min også viser om man trykker på den.  :drinks: (Tviler egentlig på at  forum brukerne her trykker på profil informasjonen til hverandre da :crazy: )

 

 

Men Lol dude, jeg hadde helt glemt at du var fra Danmark O.o trodde nesten du var engelsk eller noe ;D

 

Jeg tror at folk ikke skriver deres informationerne ned. Men en nordmand. Og jeg er mega glad for at jeg skal læse hvad du skriver!!! :yahoo:  Jeg kan læse norsk :crazy:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...