Jump to content
Sign in to follow this  
Mrfunky

Rogue vs druid facepalm

Recommended Posts

Ok  i understand the rock/paper/scissors system theres gonna be a polar opposite class that can leave you broken but heres my complaint...

My key abilities gouge, merciless strike can miss or be dodged by druids.

But yet there swarm and roots can't be even with my 38% dodge.

now I'm critting for 2400 from stealth  and with stealth/hit/merc strike i can do 3k plus so i can't complain i can stun lock pretty much anyone to death but in a head up with a great druid like

Poley,anastupia,godswrath its pretty much funky corpse time.

So if abilities can be dodged by one class they should be by all.

Youfeelme.

Ps. Much respect to the top elf druids

You guys save the race cause elfs are really bad at pvp with exception of like 10 .demarzo,pilskin,analyze,ty

Big ups

-the funky smash monkey

I crit my pants guild

Sapphire server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok  i understand the rock/paper/scissors system theres gonna be a polar opposite class that can leave you broken but heres my complaint...

My key abilities gouge, merciless strike can miss or be dodged by druids.

But yet there swarm and roots can't be even with my 38% dodge.

now I'm critting for 2400 from stealth  and with stealth/hit/merc strike i can do 3k plus so i can't complain i can stun lock pretty much anyone to death but in a head up with a great druid like

Poley,anastupia,godswrath its pretty much funky corpse time.

So if abilities can be dodged by one class they should be by all.

Youfeelme.

Ps. Much respect to the top elf druids

You guys save the race cause elfs are really bad at pvp with exception of like 10 .demarzo,pilskin,analyze,ty

Big ups

-the funky smash monkey

I crit my pants guild

Sapphire server

 

1. u will never do 3k dmg, maybe after update.

2. i seen ur rogue in pic do 2.1k dmg -highest rogue crits-

3. ur nowhere near best rogues list.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. No one can crit 3000 1 vs 1, not even a Rogue against a critter.

 

2. You'll need Threads plus Polar Pot, which is already history, to reach 3k crit.

 

3. No one can crit 2000 on a equal gear opponent.

 

4. You can't stun lock for shit with 1 CC.

 

5. You are noob.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok  i understand the rock/paper/scissors system theres gonna be a polar opposite class that can leave you broken but heres my complaint...

My key abilities gouge, merciless strike can miss or be dodged by druids.

But yet there swarm and roots can't be even with my 38% dodge.

now I'm critting for 2400 from stealth  and with stealth/hit/merc strike i can do 3k plus so i can't complain i can stun lock pretty much anyone to death but in a head up with a great druid like

Poley,anastupia,godswrath its pretty much funky corpse time.

So if abilities can be dodged by one class they should be by all.

Youfeelme.

Ps. Much respect to the top elf druids

You guys save the race cause elfs are really bad at pvp with exception of like 10 .demarzo,pilskin,analyze,ty

Big ups

-the funky smash monkey

I crit my pants guild

Sapphire server

 

liar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol haterz

1st of all 2175 no snow queen gear

No permeation crysyals no polar drink which would give me 540 more dmg i can get up to 2654 i know ive done it.

2. The 3k dmg im speaking of is coming out stealth hit 1432 and merc strike crits for 1600 i do it often i can record it if you want tough guy.

3. i regularly crit casters and rangers above 2k .

And if im a noob come try me theres only 10 people on the server that can beat me and your not one of em. Lmfao

And of course I'm not the best rogue

Afro and astetic claimed that honor.

But i do know i kill elfs 5 on 1  and do 12k arena dmg i have pvp videos

Nooblets

Share this post


Link to post
Share on other sites

You`re not good at all.

You`re always camping around Nadir waiting for Elfs to come by.

We crossed paths multiple times when I was on my Bd.

You simply go into stealth while I`m waiting for you to strike.

It`s always the same ending, you lose alot of health and you run in Nadir. Or you pot on me, wich makes me laugh greatly.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol haterz

1st of all 2175 no snow queen gear

No permeation crysyals no polar drink which would give me 540 more dmg i can get up to 2654 i know ive done it.

2. The 3k dmg im speaking of is coming out stealth hit 1432 and merc strike crits for 1600 i do it often i can record it if you want tough guy.

3. i regularly crit casters and rangers above 2k .

And if im a noob come try me theres only 10 people on the server that can beat me and your not one of em. Lmfao

And of course I'm not the best rogue

Afro and astetic claimed that honor.

But i do know i kill elfs 5 on 1  and do 12k arena dmg i have pvp videos

Nooblets

 

dont talk like that to the best rogue in emerald , sulla

 

 

only 1 rogue CAN and HAS done 3k dmg, Buuud, but hes noob ofc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol haterz

1st of all 2175 no snow queen gear

No permeation crysyals no polar drink which would give me 540 more dmg i can get up to 2654 i know ive done it.

2. The 3k dmg im speaking of is coming out stealth hit 1432 and merc strike crits for 1600 i do it often i can record it if you want tough guy.

3. i regularly crit casters and rangers above 2k .

And if im a noob come try me theres only 10 people on the server that can beat me and your not one of em. Lmfao

And of course I'm not the best rogue

Afro and astetic claimed that honor.

But i do know i kill elfs 5 on 1  and do 12k arena dmg i have pvp videos

Nooblets

 

do u know who they r? sulla n shitzo playin rogue since game was released. :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't play emerald nooblets

Secondly i been playing since release.

3. I do pot cause elfs won't fight me one on one its always a gank fest.

You ask raghu or hawkton who runs nadir.

4. You guys are totally off topic with the hate no one said i was the best rogue our had the highest dmg im only 4th in highest crit.

But now i see why pvprange laughs at all of you.

People swear they good yet im up at nadir for one on ones all day.

I don't see you rushing up there

I can record our fights and youtube it for all to laugh.

5. Most of the people commenting arnt even on our server just more haterade.

So in short stfu and fight. No words necessary

If you can't get along get it on.

Oh and maleshaman you suck as mc so i doubt you beat me in elf lol

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

And no ive never seen sullen or shitzone must be different server

But they came in my druid topic with straight hate.no constructive comments and totally off topic so fux em both

Ill pvp jesus if he steps up to get respect you must give it. And acting like an assclown doesn't make you great.

Ive seen tyler,afro,asthetic do great things as a rogue to better the class but never the unknown forum trolls here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't play emerald nooblets

Secondly i been playing since release.

3. I do pot cause elfs won't fight me one on one its always a gank fest.

You ask raghu or hawkton who runs nadir.

4. You guys are totally off topic with the hate no one said i was the best rogue our had the highest dmg im only 4th in highest crit.

But now i see why pvprange laughs at all of you.

People swear they good yet im up at nadir for one on ones all day.

I don't see you rushing up there

I can record our fights and youtube it for all to laugh.

5. Most of the people commenting arnt even on our server just more haterade.

So in short stfu and fight. No words necessary

If you can't get along get it on.

Oh and maleshaman you suck as mc so i doubt you beat me in elf lol

 

so u can duck up here ^^

 

Regards NON MC USER ROGUE in EU ^^

 

PS: EU higher for u damned SARU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, I`m sure a new kid like you doesn`t even know what I`m capable of doing to you.

I`d be more then happy to show it sometime though, but for now enjoy being a weakling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, I`m sure a new kid like you doesn`t even know what I`m capable of doing to you.

I`d be more then happy to show it sometime though, but for now enjoy being a weakling.

 

let to him to livin his freaky dreamland :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

People are too funny.

Ooooh im so scared shaman.

I been playing this game for going on 3 years

Full 10 amp kw

2x10 amp doom rondells

2x10 amp gladius

Its all about gear  and luck this game takes 0 skill.

And it kills me when people call others noobs

With all 5 buttons in this game it don't take a rocket scientist to master it.

If any of you play wow

Im funkymuffin 1376 spell dmg shadow priest

Envy guild

Malganis server

Full tier 13

Beast mode

Come play a real game.

 

Ps. Im still at nadir and still haven't seen any of you challenge me so

stfu.

This post was about fighting a druid.

And everyone here went way off topic.

I never said i was the greatest. or best.

You all did i guess it's true

Jealous ones envy.

Hell I'd trade my account here for an enchant recipe in wow.

That's how much i care about this game lmfao

.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

People are too funny.

Ooooh im so scared shaman.

I been playing this game for going on 3 years

Full 10 amp kw

2x10 amp doom rondells

2x10 amp gladius

Its all about gear  and luck this game takes 0 skill.

And it kills me when people call others noobs

With all 5 buttons in this game it don't take a rocket scientist to master it.

If any of you play wow

Im funkymuffin 1376 spell dmg shadow priest

Envy guild

Malganis server

Full tier 13

Beast mode

Come play a real game.

 

Ps. Im still at nadir and still haven't seen any of you challenge me so

stfu.

This post was about fighting a druid.

And everyone here went way off topic.

I never said i was the greatest. or best.

You all did i guess it's true

Jealous ones envy.

Hell I'd trade my account here for an enchant recipe in wow.

That's how much i care about this game lmfao

.

 

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

People in the end it has to do with skill points, amps, weapons and gears... Most of all amps! What makes you good at pvp is your knowledge of the class you play! But dodge is a Druids best friend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. No one can crit 3000 1 vs 1, not even a Rogue against a critter.

 

2. You'll need Threads plus Polar Pot, which is already history, to reach 3k crit.

 

3. No one can crit 2000 on a equal gear opponent.

 

4. You can't stun lock for shit with 1 CC.

 

5. You are noob.

look     

 

CYBERMAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

People are too funny.

Ooooh im so scared shaman.

I been playing this game for going on 3 years

Full 10 amp kw

2x10 amp doom rondells

2x10 amp gladius

Its all about gear  and luck this game takes 0 skill.

And it kills me when people call others noobs

With all 5 buttons in this game it don't take a rocket scientist to master it.

If any of you play wow

Im funkymuffin 1376 spell dmg shadow priest

Envy guild

Malganis server

Full tier 13

Beast mode

Come play a real game.

 

Ps. Im still at nadir and still haven't seen any of you challenge me so

stfu.

This post was about fighting a druid.

And everyone here went way off topic.

I never said i was the greatest. or best.

You all did i guess it's true

Jealous ones envy.

Hell I'd trade my account here for an enchant recipe in wow.

That's how much i care about this game lmfao

.

i cant even play wow  :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell I'd trade my account here for an enchant recipe in wow.

That's how much i care about this game lmfao

I wonder if he actually did... :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrfunky getting ganked by "Three Nasty Trolls" :lol:

What, he managed to get past the demons?!? Woahh... must be that magic stealth of his...... :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...