Jump to content

Did i just do the impossible


xbabaroix
 Share

Recommended Posts

Its not cheat engine. Its Photoshop. If you look the Number font and the Gold font are different. and you can see there's the corner of the gold amount thing is fail, i can see the corner fail. 8) :P

Link to comment
Share on other sites

Its not cheat engine. Its Photoshop. If you look the Number font and the Gold font are different. and you can see there's the corner of the gold amount thing is fail, i can see the corner fail. 8) :P

 

actualy i didnt look at pic.
Link to comment
Share on other sites

wow cn u do dis 4 me 2? plx I'll be ur frend 5ever.

My login and password: azebumastah / bananapower3

but pls don't scam I jsut wana gold : )

Link to comment
Share on other sites

This sounds like one of Russellelf topics  :pardon:

 

ROFL :lol: :lol: :lol: :lol:
Link to comment
Share on other sites

wow cn u do dis 4 me 2? plx I'll be ur frend 5ever.

My login and password: azebumastah / bananapower3

but pls don't scam I jsut wana gold : )

 

:rofl: :lol: :rofl: :lol: and for de record am no russellelf :rofl: :lol:
Link to comment
Share on other sites

:rofl: :lol: :rofl: :lol: and for de record am no russellelf :rofl: :lol:

 

That's what he used to say with his 3-4 different accounts hmmmm  :spiteful:
Link to comment
Share on other sites

That's what he used to say with his 3-4 different accounts hmmmm  :spiteful:

 

ooooopse :rofl: ...i will take dat as a coincedence :drinks:
Link to comment
Share on other sites

There are other way to be popular kid. And the best is being strong at game.

 

and wat will i earn from being popular :wacko: ..... who cares abt popularity anyway :facepalm: ....dis thread is just for laughter by de way dnt get it twisted aryt :facepalm:
Link to comment
Share on other sites

Guest XthekingX

Once, r0nald said me "You are gonna go far kid". 2 days later, I could not log in to forum for a month.

 

And i wish Ronald Do it again  :nea:

Link to comment
Share on other sites

And i wish Ronald Do it again  :nea:

 

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
Link to comment
Share on other sites

Guest XthekingX

Eakkkk.you and your drama  :pardon:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

woooooooow i hacked warspear check it out yh....devs take a look and feel it 8) 8) :rofl: ;D

 

1st lol thats nt a hack or cheat engine its a photoshop like neondevil 158 said lol  :rofl: :rofl:  n if u tried 2 do it in cheat engine i tried it before u in yearz lol cheat engine is patched when u hack the game mayb the number of gold change bt when u wnt buy something more expinseve than the real gold u hv it tells u item nt found i tried before lol

2nd thx for listening

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...