Jump to content

Wintersun/Wintermoon (EU-Emerald)


Ninja Owl

What would happen if someone teleported inside a wall?  

19 members have voted

  1. 1. What would happen if someone teleported inside a wall?

    • The wall would explode!
      0
    • You would materialize inside the wall and suffocate.
      8
    • I don
      11


Recommended Posts

Unohdikko painaa use sign of imperishabilityä  :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Unohdikko painaa use sign of imperishabilityä  :rofl:

 

jep :facepalm:
Link to comment
Share on other sites

Lopettakaa nyt tää saatanan paska peli. Kuis paljo pikkuporvarit onkaa kuluttanu rahaa tän pelaamiseen? Onko se kivaa? Muistan ku kesäkuussa sanottiin et joo nyt ollaan suunniteltu ayvondil. Mitä nyt on. Lisää virtuaalista krääsää mihin voi tuhlata rahansa perkele. T. Lvl 20 boostattu mielenvikainen dk souldealer

p.s. Pitäkää hauskaa

Link to comment
Share on other sites

anteeks vaan mut mä pelaan siihe asti kunnes 1.mul sd bladet 2x, kaikki kamat +10, sam hain suit eka jossain arenas, sekä kunnes ninjaswan pyytää anteeks tai ettii sen muumijakson jossa oli se anteeks pyytäminen

Link to comment
Share on other sites

Ei riitä tavallisen miehen rajallinen ymmärrys käsittämään minkä teon vuoksi olisin anteeksipyynnön velkaa. Asia liittynee baarien ikärajojen ja alaikäisyyden aiheuttamaan ristiriitaan. Olen kuitenkin pahoillani jos herätin turhia toiveita tai muuten vaan loukkasin jonkun tunteita.

Link to comment
Share on other sites

kuka sanoi että olen tavallinen? Näen jo kaiken pixeleinä  ja kyse ei ollu baarista koska ostin jo vodka-connecting people- paidan vaan kyse oli siitä juoppojutusta (sekä muumijaksosta, jota em itse löytänyt tästä loputtomasta pixel-merestä)  ja atk kokeesta 10    :give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Aiemman viestini tarkoitus oli tehdä selväksi että minulla ei ollut aavistustakaan miksi olisin kenellekkään anteeksipyynnön velkaa. Haluaisin myös huomauttaa että itse toimin vain välikätenä teidän kahden välillä; tunnen tapauksen mutta en siihen itse kuulu enkä haluakaan kuulua.

 

Terveisin,

Ninja Owl

Link to comment
Share on other sites

Firemaking lvl88 Runescapessa Huehuehue :dirol:

Link to comment
Share on other sites

Firemaking lvl88 Runescapessa Huehuehue :dirol:

 

Firemaking on iha turha skill, sitä ei tarvii ku questeissa.

 

Verrataanpa:

1) Hakkaat puuta -> poltat sen -> saat woodcutting ja firemaking xp

 

2) Hakkaat puuta -> teet siitä jouskarin ja nuolia -> ammut paljon hirviöitä -> kehität siis woodcuttingia, fletchingiä, rangedia ja hitpointteja (+combat level)

Link to comment
Share on other sites

Firemaking on iha turha skill, sitä ei tarvii ku questeissa.

 

Verrataanpa:

1) Hakkaat puuta -> poltat sen -> saat woodcutting ja firemaking xp

 

2) Hakkaat puuta -> teet siitä jouskarin ja nuolia -> ammut paljon hirviöitä -> kehität siis woodcuttingia, fletchingiä, rangedia ja hitpointteja (+combat level)

 

Elä masenna treenaan sitä koska lvl 99 pankitettuna  ;D vielä olisi 76800 marjakuusi halkoa poltettavaksi :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Elä masenna treenaan sitä koska lvl 99 pankitettuna  ;D vielä olisi 76800 marjakuusi halkoa poltettavaksi :rofl:

 

99,95% ihmisistä oppii sanan "yew" merkityksen runescapesta :P
Link to comment
Share on other sites

 

Опубликованное фото

 

 

Hurr durr lvl 89 fm ja dualbox :crazy:

 

 

Koulun koneella tietenkin xD

 

 

Nii ja mulla olikin vaahtera halkoja  :blush:

Link to comment
Share on other sites

 

Loggaampa vanhalle mainille

 

 

 

 

Eiku nii joo ;D

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Aiemman viestini tarkoitus oli tehdä selväksi että minulla ei ollut aavistustakaan miksi olisin kenellekkään anteeksipyynnön velkaa. Haluaisin myös huomauttaa että itse toimin vain välikätenä teidän kahden välillä; tunnen tapauksen mutta en siihen itse kuulu enkä haluakaan kuulua.

 

Terveisin,

Ninja Owl

 

hahaa sinulla oli aavistus! Ps voitko ettii sen muumijakson tai spammin koko ens vkon ninjagojaksoj ;D
Link to comment
Share on other sites

Loggaampa vanhalle mainille

 

 

 

 

Eiku nii joo ;D

 

xD Muistan ku vaan reporttasin ihmisiä ilman syytä et saisin sen moderaattorikruunun mun nimen eteen

Addaa mun maini kamuks: Kaali15 :dirol:  Voin joskus tulla pelaamaan

Link to comment
Share on other sites

xD Muistan ku vaan reporttasin ihmisiä ilman syytä et saisin sen moderaattorikruunun mun nimen eteen

Addaa mun maini kamuks: Kaali15 :dirol:  Voin joskus tulla pelaamaan

 

Juu jahka saan latailtua clientin ;D

Link to comment
Share on other sites

Sain viimeinkin jokerin kortin :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Sain sitte vampiress scarlet vestin ja forest werewolffi 20 pupkinista :lol:  (Elffi puolella) HUEHUEHUE euca xD

Link to comment
Share on other sites

Hahahahahahahahahahahahahaha mun tuuri tänää xD Raislinilla on si yhden pumpkin setin jälkeen päällään vampiress black vestment :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kaikki on off :(

 

ja Raislin vaiha toi sun keskimmäinen gifi signaturessa :D

Link to comment
Share on other sites

Kaikki on off :(

 

ja Raislin vaiha toi sun keskimmäinen gifi signaturessa :D

 

 

EN 

 

JA VOIHAN JUUKELIS PUUKELIS TIETOKONE TOIMII TAAS! :yahoo:

 

 

Eiku jyynää ws ;D

 

Link to comment
Share on other sites

Säännöt ovat sopivat mutta semmonen pikku propleema tulle tielleni (ja mahdollisesti iiromadon) kuinka käy, kun en voi saada gp questeistä, arena voitot eivät riitä 500+ gp, ja goldia ei ole enempää kuin internet explorerilla käyttäjiä :bad: ?

Link to comment
Share on other sites

Säännöt ovat sopivat mutta semmonen pikku propleema tulle tielleni (ja mahdollisesti iiromadon) kuinka käy, kun en voi saada gp questeistä, arena voitot eivät riitä 500+ gp, ja goldia ei ole enempää kuin internet explorerilla käyttäjiä :bad: ?

 

Voittehan käydä arenat kahestaan ni saatte gp siitä

 

 

Link to comment
Share on other sites

Voittehan käydä arenat kahestaan ni saatte gp siitä

 

niin mutta saan ehkä 150gp viikos lol, siksi asiasta mainitsinkin :facepalm: ja lol :lol: löysin ninja owl gamesin  :yahoo:
Link to comment
Share on other sites

niin mutta saan ehkä 150gp viikos lol, siksi asiasta mainitsinkin :facepalm: ja lol :lol: löysin ninja owl gamesin  :yahoo:

 

Jos pelaat kakkosta ni paina "v" ekassa tasossa
Link to comment
Share on other sites

Kahden vuoden systemaattisen spämmin jälkeen virtuaalisiittimeni on kasvanut täyteen mittaansa! 500 postia tarkoittaa viidettä palikkaa nimeni alla! Haluaisin kiittää Joulupukkia, Teräsmiestä, Ninjapöllöä, Ninjakalaa, Ninjajoutsenta, koiraani, kuuta, aurinkoa ja edesmenneitä fanejani! Kiitos kun autoitte minua kehittämään itseni tälle tasolle.

Nyt kun olen max lvl täällä foorumilla, lopetan foorumin pelaamisen :( Jääkää hyvästi lampaani! Lupaan että kuulette minusta vielä. Palaan viimeistään 10 tuntia tämän postauksen jälkeen!

 

Terveisin,

Jumalanne, Ninja Owl

Link to comment
Share on other sites

:snorlax: :give_rose: :blush:  Snorlax rakkaani

Link to comment
Share on other sites

Isänpäivän kunniaksi kukaan ei putoa guildista tällä viikolla! Ei siis tarvitse maksaa jos GP:t jäivät rajan alle. Palkinnon viikon paras saa kuitenkin, menkää siis ja kerätkää niitä pointteja!!

Link to comment
Share on other sites

Nopen sivuilta:

No Perkele!  ;D

Let's make this guild to be the greatest of Elf side!

 

Ainaski melkee  ;D huehuehue

 

Meinattii että ois jo aika lvl 2 jne jne  :facepalm:

78862_.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...