Jump to content

SCREENSHOTS FROM THE GAME


zhark
 Share

Recommended Posts

Obsessing the fact Lebeau and Alyanorno are under the same IP and both emails belong to you?

 

Unless Lebeau's name is exactly the same as yours...

 

 

 

Yeah, you can't do anything anymore

 

 

And deleting is not a solution, you can't run away from things you've started.

Link to comment
Share on other sites

Igydal is back as a rogue!  :good:

 

Wew! I hope I don't meet you Sis!!
Link to comment
Share on other sites

not bad. My DK 14 -  501 dmg, and 4500 defence :)

 

No ice queen accessories, using light gear ;D

No pots scrolls nor anything. It isn't bad really. Just have to amp ammy and rings, but 999 so pro ;D

Link to comment
Share on other sites

No ice queen accessories, using light gear ;D

No pots scrolls nor anything. It isn't bad really. Just have to amp ammy and rings, but 999 so pro ;D

 

no no no ... no scrolls . weapon 10 and Ice Queen accessories  :)
Link to comment
Share on other sites

I was like " wtf" when I saw this xD

 

Опубликованное фото

 

That guy probably read all the 1:s wrong. :lol:

 

 

Or he just wanna make someone happy. :rofl:

 

Link to comment
Share on other sites

he probably bought it himself with another one of his chars

either to transfer gold or to have something "cool" to post

Link to comment
Share on other sites

that guy is a sore loser.

he once kept spamming insults at me and calling me noob because I lagged at arena :lol:

Link to comment
Share on other sites

Having some fun with allstars

 

was fun xd :P :( sadly didnt won any xd cantiflasx has +0 defence anyways nice job ;)

 

 

 

 

And eu gangsters got smacked

91034_.jpg

Link to comment
Share on other sites

dont fudging liared me  :aggressive:

noob treasure box I repot u to suppot  >:D

Опубликованное фото

 

Damn you found the spot I hid it!

Link to comment
Share on other sites

inspired by great minds. experimental set. still +0 btw.

I thought about using this combo before, but didnt go for it til now. gonna test a few others as well.

Опубликованное фотоОпубликованное фотоОпубликованное фото

Link to comment
Share on other sites

2 weeks of no shamans/locks in 5x5 arena were awesome! :bomb:

 

You mean 1 week of owning shamans and warlocks :dirol:

Опубликованное фото

 

Опубликованное фото

 

Link to comment
Share on other sites

No, they are 2 different items. One is the quest item (sells for 1g at shop) and the other is regular loot item, sells for a little more.

 

same thing with nose ring,

 

been like that since I can remember.

Link to comment
Share on other sites

The worst part is when you pay higher-than-average price for useless crap and end up 4 bag slots shorter.

what you can do is, if you're gonna buy from market, keep 1 of each of correct bone amulet and nose ring in your bag. then when you are ready to buy, put them up at dealer, and they should be in the same list as the other correct ones.

Link to comment
Share on other sites

looks like frikids never gone hardcore with daily quests  ;D

 

 

i used to have a list of enemies that dropped certain items, even had a list for which ones drop the most loot (that isnt 1 gold quest loot)

 

 

i got lazy though and it got lost somewhere, its probably a year outdated

Link to comment
Share on other sites

Hehehe looks like he is too poor to afford buying quest items anyways ;D

kidding, I have spent down to my last 100 gold and thats after selling consumables and trash gears from my bag :lol:

but I might have some gold laying around somewhere on elf side, pm me if need

 

Geez, trying to avoid going like "xD" because I know swaaz isnt fond of it

 

 

 

Oops ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...