Jump to content

Reaperface

Members
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Reaperface

  • Rank
    Brave Squire
  • Birthday 09/12/1994

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location:
    Brazil
  1. Barb gain a aoe taunt,Bd gain a aoe "charge" stun.Bd aoe stun+hamstring=2 stun for a meele class. Aoe gouge for Druid,awesome Priest skill. Back to neverwinter.
  2. Old. So long that I don't play warspear,I'll wait my brother to do more arenas.Now healers can't cry saying wls are op.
  3. Such a pro.1º-PICTURE 2-We have the same "mini-war"(mob elves vs mob mcs) above t5. 2º-Close to astral gate on mc side we have a cave full of fb/chosen mobs. 3º-Maybe you wanna talk about city design?Look how shameful are mc guards and how powerful elven guards are. 4º-Map design?Whoever made that stair on t4(elves) was a pro. 5º-All the other places in pictures we have to go through the glorious ladder. 6º-Just removing the "safe heaven" with this picture
  4. Excellent job as always! :facepalm: Ps:It happened after changing party leader,idk if that's the problem.
  5. ;D Words can't explain this feeling.
  6. Never said I'm a super hero,just for prove elven classes are powerful.They are the same lv of my ranger,i'm on random party,they on caster party,look the damage of my team,they all rushed to circle,died like flies. If you have a char on sapphire,tell me ur name,let's see that "stupidity",use your brain,little boy.
  7. Elf so weak gm. :cray: NeRfI wArLoCk PlOxxxxxxx. Can't wait for update and still kill brainless shitheads with 0 dmg on warlock.
  8. 1-5x5 destroy ur brain 2-Druid or Warlock,always a noob 3-weak ranger
  9. First:You have a warlock? Second:You know what imobilized means? third:You have more than 12 years old?
  10. Random dude:crap,horrible,worst thing on world,bla bla bla... That's a personal opinion?Yes of course,i never said it wasn't,but like i said,you have to know HOW you express yourself. Critiques are welcome, but not this way,these comments are totally unnecessary and only show how morons these people are. And yes, it is an insult, calling his work these things. You, little guy, need to "" know the difference of Merely expressing an opnion and insulting someone. "" Not me. Imagine everyone saying what they want,"expressing their opinions",we will have a 3rd world war. And judges are professionals, they should have their criteria. They're not 12 yers old boys, angry for not won the prize, they have experience in their work. It was just a example :facepalm:
  11. Really,so to express my opinion I have to use insults? And if I want to express myself about your face? And I dn't like it? I will insult too? Critiques are healthy to a certain extent, if you start insulting without any arguments, just shows how stupid you are. I liked the costume, no long stories, it's simple and cool, that s what the devs seek.
  12. Croco ftw. I see many jealous people hating lol.
  13. Ranged>MeelePlay with rogue and try kill 3 pro druids,same history. I'm not saying all the elves are stupid,i said the MOST,and i'm not lying about it,but some elves are really strong and have a awesome team work.
  14. Yeah,i will lv up my ranger,and you suck,just killed you,like a fly,brainless player,rush in circle,no team work with partner,like 90% of the elves crying about warlocks.
  15. You complaining about warlocks,but wanna make then faster.HUUHEHUEUHEHUEUHUHE make meeles slower? Druids weak on arena? Wtf,ducking brainless elven players, I have a lv 17 ranger,and the only reason elves lose so much on arena is because,MOST ELVES are ducking noobs,without weapons,with low lv equips,without team work,me and my bro with some friends did like 50x times arena on 15-18,in the end it was 48/50 wins.You suck. Go play tetris.
×
×
  • Create New...