Jump to content

Synerqix

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

    Never

About Synerqix

  • Rank
    Hero from Nowhere
  • Birthday 02/02/1991
  1. Synerqix

    Arena puan limiti

    evet bende inceledim champion isimleri ile başlıyanlar iyi gibi 17 lwl heavy hepsi champion set yapalım o zaman bi 10k ap de onlara gidicek :)
  2. Synerqix

    Arena puan limiti

    o zaman 14 lwl kalıpda boşuna kasmanın gereği yok :) 13 lwl gladiuslarım dual +7 basmıştım tüm elbisler 13 lwllik hepsi +6 şimdi değişirmesi zor olcak peki ap lerle ne alayım 17 lwl dual scout gladius aldm başka neler alayım elbiseleri ? bd yim neler tavsiye edersiniz ?
  3. Synerqix

    Arena puan limiti

    bişey lazım değil biriktiriyordum bişey almasam daha birikmezmi yani kötü olmuş ille bişeymi almak lazım yani
  4. Synerqix

    Arena puan limiti

    Arkadaşlar 14 lwl karakterim var ve full arena giriyordum dünde girdim ve bir yazı geldio 8.000 limit falan bişey diyordu bu ne oluyor ? arena puanım 8000 oldu daha ilerlemiyormu acaba yani girersem boşamı gidicek puanlar ne yapam lazım yardım edermisiniz daha ilerlemiyormu ne yapıcaz ?
  5. arena pointleri ne işe yarıyor ki ? 1. olana bişeymi geliyor
  6. Synerqix

    SMS Payment for Turkey

    yesterday closed
  7. Synerqix

    Buy sms mcoins

    OMG !!!!!! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
  8. Synerqix

    sms payment türkiyede

    az önce bende konu açmıştım daha dün mcoins aldım sms ile bugun oyundan girince sms seçeneği yoktu sanırım kalktı tekrar gelicekmi bilmiyorum yetkililer bilgilendirirse iyi olacak
  9. Synerqix

    Buy sms mcoins

    Why buy turkey sms mcoins removed? Will you be active again? please fast answer
  10. Arkadaşlar ben sms ile mcoins almıştım bugun tekrar alacaktım fakat sms seçeneği gitmiş türkiyeden sms ile mcoins alımı kalktımı acaba ?
  11. Synerqix

    BladeDancer Yardım Lütfen

    bende ranger 11 de biraktm warlock 6 da biraktim sevmedim blade dancer kasiyorum 399 a novice setde aldim 10 lwl oldm smdi iste snin isim neydi oyunda bnim Synergixtr us saphire de isen friende alabilirsin
  12. Synerqix

    BladeDancer Yardım Lütfen

    hmm anladım çok saol tek anlamadığım parry ne demek vede zaten 4 lwl im 399 a onu alsam işe yararmı + da basarım +2 +3 yapsam arenada falan iyi olurmu acaba ?
  13. Synerqix

    Rogue Yardım (Genel Yardım)

    öncelikle cevabın ve ilgin için teşekkürler söylediğim gibi yeni olduğumdan daha pek bişey bilmiyorum bir sürü char denedim en son ranger 11 lwl de bıraktım sevmedim şimdi bd açtım çok hoşuma gitti sanırım bunu kasıcam bd ile ilgili yeni bi konu açtım bilgin varsa oradan yada özel msjdan yazarmısın bana teşekkürler...
  14. Synerqix

    BladeDancer Yardım Lütfen

    Merhaba arkadaşlar Oyunda yeniyim yavaş yavaş çözmeye başladım warlock kastım beğenmedim ranger 11 lwl oldu beğenmedim şimdi bladedancer açtım 4 lwl oldum hoşuma gitti beğendim ama tam skillerin ne işe yaradığını anlamadım sizden sadece 2 öneri istiyim 1) Bladedancer ın skilleri ne işe yarar hangi skill ne işe yarar söylermisiniz 2) Mcoins aldım baya bi var nerelere kullanmamı önerirsiniz (Novice Bladedancer's Oitfit diye bişey var 399 a bunu alsam iyi olurmu) ve nerelere harcamalıyım charımın sağlam olması için Tavsiyelerinizi bekliyorum Yardımcı olan olmayan herkese şimdiden teşekkürler Herkese iyi forumlar... :drinks:
  15. Synerqix

    Rogue Yardım (Genel Yardım)

    Aynı şekilde ranger skilleri nasıl dizilir arenada sırasıyla nasıl vurulur ve türkçe açıklamalarınıda yazarsanız sevinirim
×