Jump to content

senianpl

Members
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by senianpl

  1. Sant,przeciez ty wracasz do gry od dobrych 4 lat. Kilka dni pomarudzisz i znikasz jak kamfora ;) BTW podeslij mi jakies alko to ci odstapie troche golda w grze ;)
  2. Siema biznesmen ;) Hooligansi to teraz VaeVictis. Duzo osob wypadlo z gry. Ta gra jest coraz bardziej dziadowska wiec nie polecam powrotu do niej. pozdrawiam
  3. Merry Christmas Everyone!!!
  4. Omg! Santor fajo - nikt o zdrowych zmyslach juz nie gra
  5. Jezeli masz Play internet na karte to nie ma mozliwosci wysylania sms premium
  6. " Hydra's Spirit is back to the Secret Sanctuary! Defeat him and get unique Night Prince's weapons of 18th level!"
  7. "A w tle słychać jak wpierdalam słonecznik" :D:D za ten tekst nalezy ci sie Nagroda Pulitzera A co do glosu-nie jest monotonny a jedynie przepity "- brak stuna – ranger ma tylko trapa i magic cage do łapania przeciwników a to naprawdę za mało w porównaniu do stunów paladyna warlocka czy shamana."- do shamana sie moge przyczepic poniewaza ma tylko blinda a wszystko to i tak chuj w porownaniu do stunow druida Do plusow mozna dodac bardzo dobre expert skille ( poza "mega" wybuchowym trapem ). Ogolnie poradnik jest OK,moze nie tak dobry jak ten (prawie)zrobiony przez SANTORA ale
  8. Po 1: duzo dodge Po 2: duzo chestow przepadlo z mobow Po 3: gratulejszyn
  9. Warlocka bez +9/+10 raczej nikt nie wezmie na dung no chyba,ze znajomi to amp nie wazny.Co do szamana to BYL postrachem melee ale po wprowadzeniu expert skilli ciezko ubic dobrze ogarnietego melee. Same expert skille szama dupy nie urywaja,zaledwie dwa skille sa godne uwagi (banka i totem). Z priestem obecnie kazda klasa magiczna ma spore klopoty. Priest szybko wysysa mane a szaman bez many jest jak melee bez wpn.Jezeli bym mial wybierac miedzy lokiem a szamanem wybralbym szamana gdyz jest to uniwersalna postac i pod pvp i pod hunt/dungeony.
  10. Zgadzam sie z Toba calkowice. Nie powinni nakazywac gdzie kto ma grac.To my wybieramy gre i kim chcemy w tej grze grac i jak. W WS odkad pamietam sa problemy z balansem w grze. Przez kilka lat(?) to mc dominowali glownie skillami teraz to elfy sa na wygranej pozycji. Wydaje mi sie,ze to jest po prostu strategia ruskich na robienie hajsu. Ktos kto konczy gre u mc i idzie na elfa musi od nowa expic i ampic. Jezeli beda szli caly czas ta droga ta gra straci sens-bo jaki sens ma gra do "jednej bramki". Juz teraz roznica populacji miedzy frakcjami jest bardzo duza i wkurwiajaca.
  11. W ubieglym tygodniu zastanawialem sie czy nie zainstalowac tej gry ale po zobaczeniu kilku filmikow na youtube z tej gry jakos sie zniechecilem. Ninja z gunem jakos to mi nie pasuje
  12. A moim zdaniem (chociaz nie gram juz) farmienie "dzis" jest bardziej oplacalne niz dawniej. Praktycznie wszystkie itemy sa duuuuzo tansze niz kiedys a zarobek z mobow taki sam jak wczesnej.
  13. Laps-poradnik dla rangera Santor robi od czasu kiedy gralem jeszcze bd a to juz nie miesiace a lata +1 Rogi dla Ciebie, dobra robota Mozna jeszcze dodac,ze uzywajac Chain mozna wykryc rogala na niewidce Chyba najwiekszym plusem bycia magiem jest wlasnie rzadkosc jego wystepowania bo to raczej gatunek wymarly Ludzie szybko z niego zrezygnowali po wprowadzeniu jednego dmg/defa magicznego oraz ampu ringow i amu(stfu!). Przez te cudowanie ruskich mag ma dmg raczej na poziomie bardzo kiepskim. Najczesciej bije ze skilla sporo mniej niz melee z hita podstawowego. Dodajac do tego calkowit
  14. Na nowa wyspe plynie sie z Iselnort. Questy na niej dostepne sa po ukonczeniu wszystkich zoltych questow na Iselnorcie + liga + kilka zoltych na swamp.(chyba ze cos zmienili). Nowe itemsy z dungeonow sie dropi na nowej wyspie, czyli tak samo jak z tower na iselnorcie. Narazie sa dwa miasta i dwa nowe dungi. Trzeba nakurwiac daily dla reputacji,ktora jest niezbedna do odblokowania wyzszych poziomow dungow.Ogolnie chuj wielki i szelki
  15. W WarSyfa nie gram od dawna ale na forum zagladam =) Licze po cichu,ze ruskie sie nawroca i ogarna te gre tak zeby powrocil fun jaki byl kilka lat temu. Narazie widze,ze jest dalej syf,kila i mogila
  16. Białe wąsy, biała broda Tylko śniegu nie ma - szkoda Iskry sypią się z pod sań Po asfalcie pędzi drań Spieszył się bo pusto w worku, Ale teraz stoi w korku =) Zycze Wszystkim zdrowych,spokojnych i radosnych swiat Bozego Narodzenia.
  17. Wszystko z mc shopa mozna kupic za gold w grze - tylko skad ten gold miec? To juz nie te czasy co kiedys gdzie praktycznie kazdy drop mial wysoka wartosc.
  18. Itemy z questow sa beznadziejne ale na poczatek musza wystarczyc. Bierz wszystko z hp bo jest go bardzo malo. Wpn dobieraj z acc i crit o ile masz taka mozliwosc ewentualnie z nastawieniem na crit. Acc w tej grze to troche pic na wode. Daily gifty przypominaja raczej prezent typu skarpety od cioci Teoretycznie mozna trafic wiekszosc rzeczy z miracle shop - w praktyce dostaje sie same smieci. Itemy na wyzsze lvle zdobywamy robiac areny (wpn i eq),huncac bossy lub robiac dungeony. Dodam,ze drop rate jest na zaskakujaco wysokim poziomie jak cala gra (sarkazm ). Miracle Coins to temat rzek
  19. Jezeliby zrobiliby serwer platny miesiecznie, bez ampu,great enchant,bez 'expert'skilli,bez swamp oraz z ograniczonym mc szopem (tylko repki,stroiki i tym podobnym syfem) - bym byl pierwsza osoba,ktora by tam zaczela grac. No nic,to tylko marzenia...
  20. Jcage,Devilkloo - who is this? The best is the old school - Sulla.He first uses the brain,later amp.( and was never hassn dog +1)
  21. Tak, jedynie na arenie i valhalla nie uywa sie mounta ale bonusy z niego dzialaja.
×
×
  • Create New...